فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۳۵۳۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ تیر چقدر شد؟

قیمت طلا و سکه امروز 19 تیر چقدر شد؟

همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه هم روند کاهشی به خود گرفت. اما قیمت طلا و سکه امروز 19 تیر چقدر شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز به میانه کانال 49 هزار تومان رسید و روند بازار نزولی بود. اگرچه روند قیمت دلار در بازار امروز افزایشی است اما بازار طلا و سکه، فعلا سیگنال کاهش قیمت گرفته و نزولی شده است.

قیمت طلا امروز به گرمی دو میلیون و 340 هزار تومان رسید. قیمت سکه امامی هم از نیمه کانال 28 میلیون تومان به زیر رفت و به 28 میلیون و 300 هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی که تا قبل از این 26 میلیون تومان بود، امروز 25 میلیون و 390 هزار تومان قیمت خورد.

قیمت طلا و سکه امروز 19 تیر 1402

قیمت نیم سکه 15 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت ربع سکه 10 میلیون و 400 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با 100 هزار تومان کاهش قیمت، به 6 میلیون و 300 هزار تومان رسید. قیمت سکه امروز بین 100 تا 300 هزار تومان کاهش داشت.

روند کاهشی قیمت طلا در حالی است که قیمت طلای جهانی در حال رشد است و پیش‌بینی‌ها می‌گوید احتمالا قیمت طلای جهانی وضعیت مطلوب‌تری نسبت به ماه‌های قبل داشته‌ باشد.

ابراهیم حاجی‌احمدی، تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز، روند آتی بازار جهانی طلا را تحلیل کرده و گفته احتمالا طلای جهانی به قیمت‌های بالاتری می‌رسد و سناریوی افزایش قیمت طلا وزن بالایی دارد.

حاجی‌احمدی در ادامه بررسی روند قیمت انس جهانی طلا افزود: «از منظر تکنیکال، شاهد واکنش‌های معناداری به سطوح کلیدی مشخص شده در چارت بودیم و مطابق انتظار مسیر حرکتی طلای جهانی در کندل هفتگی افزایشی به ثبت رسید. بنابراین با توجه به اینکه انس جهانی همچنان فراتر از سطح حمایت اعلامی (1 هزار و 900 دلار) قرار دارد، می‌توان به سناریو تحلیلی مد نظر جهت دستیابی قیمت به اهداف بالاتر وزن بیشتری داد (اهداف قیمتی فعال به ترتیب 1 هزار و 940 دلار و 1 هزار و 960 دلار)»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.