خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۰۴۶۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اسفند ۱۴۰۲/ حراج سکه بانک مرکزی هم حریف افزایشی‌ها نشد

قیمت طلا و سکه امروز 12 اسفند 1402/ حراج سکه بانک مرکزی هم حریف افزایشی‌ها نشد

قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است و هم‌راستا با رشد قیمت دلار در مسیر صعودی حرکت می‌کند. به این ترتیب تمامی قطعات سکه برای ورود به کانال بالاتر آماده شده‌اند و به نظر می‌رسد خبر عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی هم نتوانسته قدرت محرکه دلار را مهار کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز در شروع هفته دوم اسفند افزایشی است. اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده است که از فردا عرضه سکه‌های بدون تاریخ را در مرکز مبادله ایران آغاز خواهد کرد اما جهش قیمت دلار به سقف تاریخی سبب شده است که بازار طلا و سکه به سمت بالا متمایل شود.

بر همین اساس در حال حاضر  قیمت سکه امامی به 34 میلیون و 703 هزار تومان رسیده و 676 هزار تومان رشد داشته است. این در حالی‌ست که حباب این قطعه کاهشی‌ست و به پنج میلیون و 563 هزار تومان رسیده که کاهش 427 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت سکه و طلا 12 اسفند

قیمت هر سکه بهار آزادی هم امروز با 990 هزار تومان رشد به 32 میلیون و 795 هزار تومان رسیده است. قیمت نیم سکه 19 میلیون و 500 هزار تومان، قیمت ربع سکه 12 میلیون و 400 و قیمت سکه گرمی 6 میلیون و 300 هزار تومان است.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم امروز به دو میلیون و 991 هزار تومان رسیده است. قیمت هر گرم طلای دست دوم هم امروز دو میلیون و 933 هزار تومان و قیمت مثقال طلای 18 عیار نیز 12 میلیون و 897 هزار تومان است. امروز همچنین قیمت طلای جهانی در تعطیلی بازارهای بین‌المللی روی رقم دو هزار و 82 دلار ثابت مانده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.                                                                                                                                            

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.