خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۳۸۷۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / طلا مسیر خود را از سکه جدا کرد

قیمت طلا و سکه امروز 11 فروردین 1403 / طلا مسیر خود را از سکه جدا کرد

قیمت طلا و سکه امروز 11 فروردین 1403 مسیر متفاوتی را نسبت به یکدیگر پشت سر گذاشته است. قیمت طلا نسبت به نرخ بازگشایی مسیری رو به بالا داشته و در مقابل قیمت سکه کاهش نسبی را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی امروز، نخستین روز از هفته دوم سال با روندی خنثی بازگشایی شد. امروز دلار در پله هفتم کانال نخست کریدور ششم نوسان دارد.

بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلا و سکه امروز نوسانات افزایشی داشته و مسیری رو به بالا را طی کرده است.

قیمت طلا و سکه 11 فروردین 1403

11 فروردین

قیمت سکه امامی نسبت به قیمت بازگشایی روندی کاهشی را تجربه کرده و اکنون روی رقم 38 میلیون و 774 هزار تومان ایستاده است. قیمت سکه بهار آزادی نیز اکنون نوسانات کاهشی محدودی را پشت سر گذاشته و اکنون 36 میلیون و 15 هزار تومان دادوستد می‌شود. 

انواع دیگر سکه یعنی نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی از هفتم فروردین‌ماه در شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز به‌روزرسانی نشده و در همان قیمت‌های پیشین ثابت باقی مانده‌اند.

بر این اساس نیم‌سکه 23 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه 14 میلیون و 400 هزار تومان و سکه گرمی هفت میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت طلای 18 عیار با روندی افزایشی نسبت به قیمت بازگشایی روی قیمت سه میلیون و 312 هزار و 500 تومان ایستاده است. قیمت مثقال طلا نیز امروز 14 میلیون و 328 هزار تومان ثبت شده است. 

همچنین بازار طلای جهانی حاکی از آن است که قیمت انس جهانی طلا امروز دو هزار و 232 دلار بوده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.