خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۸۴۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / قیمت دلار از تتر جلو افتاد

قیمت دلار امروز 31 خرداد 1403 / قیمت دلار از  تتر جلو افتاد

قیمت دلار در آخرین روز بهار ۱۴۰۳ در روند رنج قرار گرفت و نسبت به روز گذشته تغییر نکرد. معامله‌گران فریز اسکناس دلار را متاثر از بی‌رمقی معاملات و حالت انتظاری بازار ارز می‌دانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز بدون تغییر در نیمه پایینی کانال ۹ از  کریدور پنجم بازگشایی شد. اسکناس دلار با نوسانات ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی هفته پایانی خرداد را سپری کرد و در روند الاکلنگی قرار داشت.

Screenshot 2024-06-20 at 12.52.35 PM

معامله‌گران بازار ارز را در شرایط رکودی و بازار را انتظاری می‌دانند. آنها برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه پیش‌ رو و احتمال رای آوردن ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را از مهمترین سیگنال‌های اثرگذار بر بازارهای مالی در ماه آینده می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی قیمت دلار را در کوتاه‌مدت و هفته ابتدایی تیر با ثبات پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند تا زمانی که اتفاق خاصی مورد توجه بازار ارز قرار نگیرد، قیمت در محدوده‌های فعلی نوسان خواهد داشت.

مرکز مبادله ارز را گران کرد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم ۱۶ هزار و ۸۰  تومانی ایستاده است و نسبت به روز چهارشنبه تغییر قیمت ندارد. قیمت تتر با کاهش ۱۰۰ تومانی از قیمت عقب افتاد و روی رقم ۵۹ هزار و ۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با قیمت ۷۵ هزار و ۴۶خ تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۷۵۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۵ هزار و ۹۴۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۸۹۹ تومانی عرضه شد در روند رنج بازار ارز نزدیک به ۱۰۰ تومان گران شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.