فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۴۳۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۵ شهریور ۱۴۰۳ / دلار ۱۴۰۰ تومان گران شد؛ تتر در کانال ۶۰ هزار تومانی نشست

قیمت دلار امروز ۵ شهریور 1403 / دلار 1400 تومان گران شد؛ تتر در کانال 60 هزار تومانی نشست

قیمت دلار امروز با افزایش هزار و ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد. روند افزایشی اسکناس دلار با رشد تنش در خاورمیانه رخ داد. بالا گرفتن درگیری میان لبنان و اسرائیل در روز یکشنبه قیمت تتر را ۶۰ هزار تومانی کرد و با بازگشایی بازارها در روز دوشنبه این رشد قیمت در بازار ارز نیز رخ داد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار در شروع به کار بازارها در سومین روز هفته با افزایش هزار و ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور پنجم یک کانال پیشروی کرد. در لحظه نگارش این گزارش اسکناس دلار در پله‌های پایانی کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

Screenshot 2024-08-26 at 12.25.27 PM

افزایش تنش در منطقه خاورمیانه و شروع دوباره درگیری میان حماس و اسرائیل در روز دوشنبه منجر به رشد ریسک‌های سیاسی شد و قیمت تتر را وارد منطقه ۶۰ هزار تومانی کرد. علاوه بر آن بی‌نتیجه ماندن نشست قاهره در خصوص آتش‌بس میان اسرائیل و حماس باعث شد قیمت دلار بعد از بازگشایی بازارها در روز دوشنبه از منطقه خاکستری هفته‌های گذشته خارج شود و روند افزایشی پیدا کند.

گفتنی است روند معاملات در بازار ارز افزایشی است و حرفه‌ای‌های بازار تقاضا را بیش از عرضه برآورد می‌کنند.

تمام ارزهای مهم گران شد

قیمت درهم روز دوشنبه با رشد ۱۹۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۲۹۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز در سطح ۶۰ هزار و ۱۵۰ تومانی قرار گرفت و رشد ۵۰۰ تومانی داشت.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۹ هزار و ۹۰ تومانی معامله شد و رشد دو هزار تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاد و رشد ۵۰۰ تومانی پیدا کرد.

شایان ذکر است روز شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۱۴۵ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۲۹۵ تومانی عرضه شد و حدود ۵۰ تومان گران شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.