فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۸۴۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۷ شهریور ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید ثابت ماند

قیمت دلار امروز ۷ شهریور 1403 / دلار در منطقه جدید ثابت ماند

قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۵۰ تومانی با همان قیمت روز گذشته بازگشایی شد. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و اخبار حاکی از خوش‌بینی نسبت به بهبود آینده سیاسی کشور است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز تحرکات  محدودی داشت. این اسکناس با رشد ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی در نیمه کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است.

Screenshot 2024-08-28 at 12.24.27 PM

برخی معامله‌گران روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را اصلاح قیمت و حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌دانند که قصد دارد دلار را در محدوده‌ای مشخص تثبیت کند تا در پرونده دولت چهاردهم نیز دلار با ریتم افزایشی استارت نخورده باشد.

موضوع رفع تحریم‌ها و اظهارات کامالا هریس کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در خصوص برنامه‌هایی برای توافق هسته‌ای با ایران و تاکید مسعود پزشکیان در مراسم معارفه وزیر امور خارجه بر حذف تحریم‌ها از سیگنال‌هایی است که مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته است.

حواله و اسکناس دلار افزایشی شد

قیمت درهم روز چهارشنبه با رشد ۱۵۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز در سطح ۵۹ هزار و ۶۵۰ تومانی قرار گرفت و نسب به روز گذشته ۱۵۰ تومان گران شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۵۵۰ تومانی معامله شد و رشد ۲۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۲۱۰ تومانی ایستاد و رشد ۲۵۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز سه‌شنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۳۴۵ تومانی عرضه شد و رشد ۵۰ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.