فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۰۶۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ / نوسان قیمت دلار ۱۰۰ تومانی شد

قیمت دلار امروز 8 شهریور 1403 / نوسان قیمت دلار ۱۰۰ تومانی شد

قیمت دلار در شروع به کار بازارها در آخرین روز هفته در منطقه معاملاتی روز گذشته درجا زد و نوسان محدود ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی را تجربه کرد. برخی معامله‌گران روند رنج قیمت اسکناس دلار در روزها اخیر روز را متاثر از سیاست‌های بانک مرکزی می‌دانند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار در آخرین روز کاری هفته اول شهریور با نوسان محدودی در نیمه بالایی کانال پایانی کریدور پنجم معامله شد. این در حالی بود که قیمت این اسکناس در روز چهارشنبه نیز در روند رنج قرار داشت. معامله‌گران تلاش بانک مرکزی برای خالی کردن بازار از تقاضا را دلیل روند رنج اسکناس دلار می‌دانند.

Screenshot 2024-08-29 at 12.49.00 PM

گفتنی است امروز قیمت تتر نیز همانند دلار نوسان محدودی داشت و با این اسکناس در یک خط ایستاد. قیمت درهم روز پنجشنبه افزایش محدودی داشت.

قیمت تتر با دلار تراز شد

قیمت درهم روز پنجشنبه با رشد ۳۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۲۲۰ تومانی قرار گرفت. قیمت تتر امروز در سطح ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومانی قرار گرفت و نسب به روز گذشته ۲۰۰ تومان گران شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۷۸ هزار و ۶۵۰ تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۶ هزار و ۳۱۰ تومانی ایستاد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز پنجشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۲۰۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۵ هزار و ۳۹۶ تومانی عرضه شد و رشد محدود ۱۰ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.