فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۵۴۴

«تجارت نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / تتر ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومانی شد

قیمت دلار امروز ۱۸ مهر 1403 /  تتر ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومانی شد

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با افزایش ۳۵۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور ششم یک کانال پیش‌روی کرد. قیمت تتر امروز افزایش محدودی داشت و ۲۰۰ تومان از دلار گران‌تر شد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت دلار امروز با افزایش ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومانی در نیمه ابتدایی کانال سوم از کریدور ششم در حال معامله است. گفتنی است معاملات پشت خطی بازار ارز نسبت به روز گذشته داغ‌تر است و روند عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد.

Screenshot 2024-10-09 at 12.04.23 PM

به نظر می‌رسد قیمت دلار در روند الاکلنگی قرار گرفته و با نوسانات ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در محدوده‌ای مشخص گرفتار شده است. معامله‌گران ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل نوسانات رفت و برگشتی قیمت این اسکناس می‌دانند و معتقدند هدف نهاد تصمیم‌گیر فریز قیمت دلار و ممانعت از پیش‌روی در کریدور ششم است.

دلار حواله ۱۱۱ تومان گران شد

قیمت درهم امروز با رقم ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۴۰ تومانی داشت. قیمت تتر همانند دلار رشد ۳۰۰ تومانی داشت و در سطح ۶۳ هزار و ۵۰۰  تومانی قرار گرفت. این ارز دیجیتال امروز ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومان از قیمت دلار جلو افتاد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۲ هزار و ۲۵۰ تومانی معامله شد و رشد ۵۵۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۶۸ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاد و رشد ۳۶۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز چهارشنبه اسکناس دلار با رقم ۴۹ هزار و ۹۴۴ تومانی عرضه شد و رشد ۲۱ تومانی داشت و حواله دلار نیز با رقم ۴۷ هزار و ۴۷۶ تومانی عرضه شد و افزایش ۱۱۱ تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.