فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۷۸۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳/ سکه امامی عقب‌نشینی کرد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳/ سکه امامی عقب‌نشینی کرد

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ همراه با افت قیمت دلار، با کاهش محدودی بازگشایی شد. طلا و قطعات سکه نیز با نوسانات کوچک کاهشی همراه شدند. حباب سکه نیز در برخی از قطعات، روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کانال سوم از کریدور ششم افت کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ همراه با افت نرخ دلار، با نوسانات کوچک کاهشی بازگشایی شد. اونس جهانی طلا که در روز گذشته در بالای منطقه ۲۶۶۰ دلاری قرار گرفته بود، به زیر ۲۶۴۰ دلار هم رسید؛ با این‌حال در این لحظه طلای جهانی در روند افزایشی قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد، کاهش قابل توجه اونس جهانی در کنار افت قیمت دلار، بازار طلا و سکه را با نوسانات محدود، کاهشی همراه کرده است.

شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، با افزایش یک دلاری، با رقم ۲۶۵۴ دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز چند پله عقب‌نشینی کرده و اکنون در کف کانال سوم از کریدور ششم معامله می‌شود.

قیمت سکه و طلا ۲۴ مهر

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با ۱۴ سنت کاهش، روی رقم ۳۱ دلار و ۱۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۶۰۰ تومان کاهش، گرمی ۶۳ هزار و ۲۷۰ تومان به فروش رسید.

سکه امامی به کانال ۴۹ میلیونی بازگشت

بازار سکه امروز در تمامی قطعات با کاهش قیمتی محدودی همراه بود. سکه امامی که روز گذشته قله ۵۰ میلیونی را فتح کرده بود، در همان روز این کانال را از دست داد و امروز نیز با نوسانات کوچک کاهشی بازگشایی شد؛ سکه بهار آزادی اما همچنان در کانال ۴۴ میلیونی پایداری می‌کند.

قیمت سکه امامی با ۱۰ هزار تومان کاهش، با رقم ۴۹ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با کاهش ۴۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، به ترتیب با رقم‌های ۲۷ میلیون تومان و ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، با رقم هشت میلیون و ۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

طلا در مرز کانال ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی قرار گرفت

بازار طلا امروز با نوسانات کوچک کاهشی همراه شده است و طلای ۱۸ عیار نیز در مرز کانال چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی نوسان می‌کند. هر مثقال طلا با ۴۶ هزار تومان کاهش، روی رقم ۱۷ میلیون و ۷۴۱ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش، با رقم چهار میلیون و ۹۷ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۱۰ هزار و ۲۲ تومان افزایش، با رقم چهار میلیون و ۴۳ هزار و ۳۰ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از ربع سکه و سکه گرمی افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۹۴ هزار تومان، بهار آزادی ۱۰۹ هزار تومان و حباب نیم ‌سکه پنج هزار تومان افزایش و حباب ربع سکه ۷۳ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز ۳۷ هزار تومان کاهش یافت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.