فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۴۴۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

از سر گیری فعالیت شبکه اجتماعی ایکس در برزیل

از سر گیری فعالیت شبکه اجتماعی ایکس در برزیل

دادگاه عالی برزیل به شبکه اجتماعی ایکس اجازه داد تا خدمات خود را در این کشور از سر بگیرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که ایکس به احکام دادگاه در مورد تعدیل محتوای نفرت‌آمیز و معرفی نماینده قانونی پاسخ داد.

به گزارش تجارت نیوز،

ایکس از اواخر ماه اوت (مرداد و شهوریور) به دلیل عدم رعایت قوانین مرتبط به تعدیل محتوا و عدم معرفی یک نماینده در برزیل به حالت تعلیق درآمده بود. قاضی الکساندر دِ موراِس، که درگیری‌های طولانی‌مدتی با ایلان ماسک داشته، در تصمیم اخیر خود اعلام کرد که تمامی شرایط لازم برای بازگشت ایکس مستند شده است.

ایلان ماسک که پیشتر این احکام را سانسور توصیف کرده بود، به تازگی موضع خود را تغییر داد و اقدام به مسدود کردن حساب‌های متخلف و پرداخت جریمه‌های معوقه کرده است.

داددگاه عالی برزیل به نهاد تنظیم مقررات مخابراتی برزیل (آناتل) دستور داده که ظرف ۲۴ ساعت شرایط لازم را برای آنلاین شدن ایکس فراهم کند. با این اقدام، کاربران برزیلی دوباره به این پلتفرم دسترسی خواهند داشت.

بازگشت ایکس به برزیل نشانه‌ای از تغییرات در رویکرد مدیریت این پلتفرم در برابر قوانین محلی است و نشان می‌دهد که حتی در مواجهه با چالش‌ها، امکان تطبیق وجود دارد.

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.