کد مطلب: ۸۲۰۶۴۶

عرضه اولیه جدید از راه رسید/ «نیان» فردا عرضه می‌شود

عرضه اولیه جدید از راه رسید/ «نیان» فردا عرضه می‌شود

طبق اطلاعیه‌ای که شرکت فرابورس ایران، هفته گذشته منتشر کرد، سهام شرکت نیان الکترونیک با نماد «نیان» فردا (چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲)، طی دو مرحله و به صورت ترکیبی عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سهام شرکت نیان الکترونیک با نماد معاملاتی نیان فردا در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

عرضه نیان از چهارشنبه 31 خرداد 1402 انجام می‌شود و به روش ترکیبی خواهد بود. تعداد کل سهام قابل عرضه در این معاملات 32 میلیون و 31 هزار 600 سهم، معادل 12 درصد از کل سهام شرکت است.

حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد در مرحله اول 220 هزار سهم اعلام شده است. همچنین بیشترین تعداد سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی یا حقوقی در مرحله دوم 50 سهم خواهد بود.

در مرحله اول، ۱۰ میلیون و ۶۷۷ هزار سهم معادل چهار درصد از سهام شرکت نیان الکترونیک به سرمایه‌گذاران واجد شرایط (صندوق‌های سرمایه‌گذاری) عرضه شده و کشف قیمت انجام می‌شود.

در مرحله دوم، ۲۱ میلیون و ۳۵۴ هزار سهم معادل هشت درصد از سهام شرکت نیان الکترونیک به قیمت ثابت کشف شده در مرحله اول، به عموم سرمایه‌گذاران عرضه می‌شود

گفتنی است شرکت در این عرضه اولیه به دو صورت آنلاین و آفلاین برای افراد امکان‌پذیر است. قیمت عرضه به عموم سرمایه‌گذاران و زمان ثبت سفارش توسط ناظر بازار در روز عرضه اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.