فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۸۵۲۰

علت پایان ناگهانی «جنگل آسفالت» افشا شد

علت پایان ناگهانی «جنگل آسفالت» افشا شد

جنگل آسفالت از همان ابتدا در ۲۶ قسمت به نگارش درآمده و تهیه کننده آن با بازیگران و عوامل مورد نظر برای تولید همین تعداد قسمت مذاکره کرده بود

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین قسمت از سرى اول «جنگل آسفالت» ناگهان از نماوا روى نت رفت تا حرف و حدیث ها در مورد این پلتفرم بالا بگیرد.

این پایان ناگهانى ظاهرا به دلیل مشکلات مالى این پلتفرم و عدم تامین هزینه هاى این پروژه انجام شده است. این سریال که در میانه راه فیلمبرداری بود هم اکنون تولید خود را متوقف کرده است و شواهد نشان از پایان همیشگى این سریال دارد.هرچند نماوا در تلاش است گروه تهیه و تولید را راضى کند تا با وقفه اى کوتاه و تامین مالى ؛ این سریال دوباره تولید خود را از سر بگیرد و همین باعث شده تا تایتل پایان فصل اول در انتهاى تیتراژ و تبلیغات خود نمایى کند.

۱۴ قسمت به جای ۲۶ قسمت

این سریال از همان ابتدا در ۲۶ قسمت به نگارش درآمده و تهیه کننده آن با بازیگران و عوامل مورد نظر برای تولید همین تعداد قسمت مذاکره کرده بود. نکته قابل تامل اینجاست که برنامه ریزی گروه برای پایان فیلمبرداری، شهریور و‌ مهر بود که در نهایت با نظر مدیران نماوا تولید آن به پایان فصل اول منتهی شد. از نظر قصه هم، در قسمت پایانی بسیاری از سئوال ها برای مخاطبان بی جواب ماند تا مشخص شود «جنگل آسفالت» برای ساخت در ۲۶ یا ۲۷ قسمت برنامه ریزی شده است.

پروژه های متوقف و پروژهای در نوبت پخش

دیگر پروژه هاى این پلتفرم که کارگردانانى چون مجید صالحى و شهرام شاه حسینى قرار است آن را کارگردانى کنند نیز ظاهرا در حال حاضر در مرحله پیش تولید متوقف هستند.البته این پلتفرم پس از شایعات ورشکستگى خبر از پخش سریال هاى تازه ای چون «غربت» و «ازازیل» و حتی فصل دوم «اکازیون» داد تا سرنوشت این پلتفرم همچنان نامشخص باشد.

منبع : سینماپرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.