فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۹۱۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

«پول و پارتی» همچنان پیشتاز است / پول‌سازترین فیلم‌های هفته اول شهریور

«پول و پارتی» همچنان پیشتاز است / پول‌سازترین فیلم‌های هفته اول شهریور

فیلم‌های «پول و پارتی»، «تگزاس ۳» و «خجالت نکش ۲» پول‌سازترین آثار هفته اول شهریور شدند.

به گزارش تجارت نیوز،

در هفته‌ای که گذشت (۳۱ مرداد تا ۷ شهریور)، فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم در میان دیگر آثار در حال اکران را همچنان از آن خود کند. این فیلم که از ۳ خرداد سال جاری اکران شده است توانسته با فروش ۱۶۰٫۹۵۴ بلیت در ۴۰۴ سینما و ۳۷۱۱ سانس، فروشی بیشتر از ۸  میلیارد تومان داشته باشد.

در خلاصه داستان این فیلم  که ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، هدی هاشمی، امیر جعفری، هادی کاظمی، و… در آن ایفای نقش می‌کنند، آمده: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

«تگزاس۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، در هفته‌ای که گذشت دومین فیلم پرفروش در سینماهای کشور بود. این فیلم با فروش ۱۵۲،۷۲۳ بلیت در ۳۹۶سالن و  ۳۶۷۲ سانس اکران شد و فروشی بالغ بر ۷ میلیارد  و نهصد میلیون تومان داشت. اکران این اثر که از هشتم خرداد سال جاری آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

این فیلم، پس از ماجرای مجسّمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان (با بازی سام درخشانی) وبهرام (با بازی پژمان جمشیدی) باقی مجسّمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود اما…

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی با فروش ۶۱،۰۴۴ بلیت در ۲۹۰ سالن و ۱۹۵۷ سانس و فروشی بالغ بر ۳ میلیارد تومان سومین فیلم پرفروش هفته بود. در این فیلم که احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، و… در آن ایفای نقش می‌کنند عشق، شوخی و ماجراجویی شخصیت‌های «خجالت نکش» ادامه پیدا می‌کند.

فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان با فروشی نزدیک به ۲ میلیارد تومان، «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور  با فروشی بیش از ۱ میلیارد تومان، «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک‌خواجه‌پاشا با فروشی بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در جایگاه بعدی از فهرست پرفروش‌ترین آثار در حال اکران هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.