فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۰۵۷

«تجارت‌نیوز» فروش فیلم‌های سینمای ایران در هفته گذشته را بررسی می‌کند:

«زودپز» ۳۶ میلیارد تومان فروخت و در صدر گیشه باقی ماند

«زودپز» ۳۶ میلیارد تومان فروخت و در صدر گیشه باقی ماند

فیلم سینمایی «زودپز» به‌کارگردانی رامبد جوان با ۳۶ میلیارد تومان فروش، پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در هفته گذشته شد.

به گزارش تجارت نیوز،

در هفته‌ای که سینمای ایران پشت‌سر گذاشت (۱۸ تا ۲۵مهر) فیلم کمدی اجتماعی «زودپز» به‌کارگردانی رامبد جوان که از ۱۷ مهرماه اکران شده، توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را از آن خود کند.

این فیلم سینمایی با اکران در ۵۶۷ سالن سینما و  ۹۸۶۳سانس، بیشتر از ۶۳۰ هزار بلیت فروخت تا مجموع فروشش به عدد ۳۶،۷  میلیارد تومان برسد.  داستان فیلم «زودپز» که نوید محمدزاده و محسن تنابنده در آن ایفای نقش می‌کنند، به دهه شصت برمی‌گردد. 

این فیلم داستان سه دوست را روایت می‌کند که پس از ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی ماجرایی جذاب برایشان رقم می‌خورد. انتظار می‌رود این فیلم کمدی رکوردهای فروش را در سینمای ایران جابه‌جا کند.

«ببعی قهرمان» با اکران در ۴۴۷  سالن و ۴۱۴۲ سانس توانست بیشتر از ۱۶۳ هزار بلیت بفروشد تا در دومین هفته از اکران خود فروشی بالغ‌بر ۷،۵ میلیارد تومان داشته باشد.  در خلاصه داستان این فیلم کودک آمده: «ببعی که همیشه مجلات جغد قهرمان دربارهٔ پرواز را می‌خواند در سر رؤیای پرواز دارد و می‌خواهد مانند یک پرنده پرواز کند…»

«پول و پارتی» سومین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم سینمایی با اکران در۳۰۵۰۰ سانس و ۲۶۶  سالن توانست نزدیک به  ۳۰ هزار بلیت بفروشد تا فروش این هفته‌اش به بیشتر از ۱،۶ میلیارد تومان برسد. 

در خلاصه داستان این فیلم  که ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، هدی هاشمی، امیر جعفری، هادی کاظمی، و… در آن ایفای نقش می‌کنند، آمده: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

«مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی دیگر اثر پرفروش هفته بود. این فیلم سینمایی با فروش بیش از ۲۷ هزار بلیت در ۲۶۱ سالن و  ۱۴۴۵ سانس توانست فروشی٫ ۱،۴ میلیارد تومانی داشته باشد.

فیلم «مفت بر» یک عاشقانه بر بستر کمدی است که کارگردان سعی کرده است با تکیه بر موسیقی و فضای شادی که شکل گرفته است لحظات خوشی برای مخاطب ایجاد کند. در این فیلم سینمایی حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، و… ایفای نقش می‌کنند.

«تگزاس ۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی با فروش بیش از ۲۷ هزار بلیت در ۶۴ سالن ۶۱۰  سانس، فروشی بیشتر از ۱،۱ میلیارد تومان داشت. اکران این اثر که از هشتم خرداد سال جاری آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

این فیلم، پس از ماجرای مجسّمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان (با بازی سام درخشانی) وبهرام (با بازی پژمان جمشیدی) باقی مجسّمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود اما…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.