خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۶۱۴۲

وام خرید خانه افزایش نمی‌یابد

وام خرید خانه افزایش نمی‌یابد

وزیر راه و شهرسازی، گفت: در ۱۶ اسفندماه سال گذشته مصوبه شورای پول و اعتبار برای افزایش وام ساخت مسکن دریافت شد و این تسهیلات حدودا ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه وزارت‌خانه برای افزایش وام مسکن، گفت: در وزارت راه‌وشهرسازی بر تقویت بخش عرضه مسکن تاکید داریم، تولید کنندگان و انبوه‌سازان باید تقویت شوند.

وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه وام مسکنی که به فرد و زوجین تعلق می‌گیرد از طریق اختصاص وام به سازنده در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در 16 اسفندماه سال گذشته مصوبه شورای پول و اعتبار برای افزایش وام ساخت مسکن دریافت شد و این تسهیلات حدودا 65 درصد افزایش پیدا می‌کند.

وام ساخت مسکن قابل انتقال به خریداران است

عضو کابینه دولت در ادامه با اشاره به اینکه وام ساخت مسکن قابل انتقال به خریداران است و کمک می‌کند تا اثر تورمی ایجاد نشود و عرضه فعال شود تا بتوانیم در آینده شاهد تولید بیشتر مسکن باشیم، ادامه داد: اشخاصی نیز که قصد ساخت مسکن دارند می‌توانند از تسهیلات ساخت مسکن بهره‌مند شوند تا بتوانیم برای خانه دار شدن آنها در مراحل بعدی گام‌های بلندتر و استوار تری برداریم.

وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای افزایش وام خرید خانه ندارد

وزیر راه شهرسازی در خصوص برنامه این وزارتخانه برای افزایش مبلغ تسهیلات خرید مسکن ، گفت: تاکنون وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای افزایش میزان وام خرید مسکن ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.