خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۷۰۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ثبت نام مسکن ملی تهران چه زمانی آغاز می‌شود؟

ثبت نام مسکن ملی تهران چه زمانی آغاز می‌شود؟

ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ملی با به پایان رسیدن امروز برای 30 استان کشور انجام می‌شود و نام‌نویسی برای متقاضیان از استان تهران و شهرهای جدید در هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی با شروع هفته اخیر آغاز شد و قرار است این مرحله از نام‌نویسی بدون ظرفیت انجام شود.

در مرحله دوم سامانه اقدام ملی تولید مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir/ که نام‌نویسی در آن انجام می‌شود، از روز شنبه ساعت 10 ابتدا برای متقاضیان مسکن از استان‌های برای پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز فعال شد.

ثبت نام دومین گروه شامل 17 استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان از ساعت 10 صبح دوشنبه آغاز و در ساعت 24 روز چهارشنبه به پایان رسید.

ثبت نام سومین گروه نیز که از ساعت 10 دیروز آغاز شده است تا ساعت 24 امشب ادامه دارد، استان‌های البرز، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، مرکزی، خراسان رضوی، بوشهر در این گروه قرار دارند.

همچنین نام‌نویسی برای متقاضیان از استان تهران و شهرهای جدید نیز از فردا آغاز می‌شود.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: به علت تمدید مهلت ثبت نام ۱۷ استان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه، مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت مسکن ملی استان تهران به شنبه موکول شد.

او با اشاره به اینکه ثبت نام تهران از روز شنبه ۲۴ اسفند تا روز یکشنبه ۲۵ ماه جاری خواهد بود، ادامه داد: در شهر‌های پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانکی ثبت نام خواهیم داشت.(دنیای اقتصاد)

برای ثبت‌نام ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد و متقاضیان صرفا از طریق سامانه tem.mrud.ir و یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.