کد مطلب: ۸۳۹۰۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در کرج به متری ۶۰ میلیون تومان رسید

قیمت خانه در کرج به متری 60 میلیون تومان رسید

قیمت خانه در کرج چقدر است؟ فعالان بازار مسکن در شهر کرج می‌گویند اکنون بازار املاک در این شهر نیز همسو با تهران در رکود به سر می‌برد و فایل‌های ارائه شده در بازار خواهان زیادی ندارد. اما حدود قیمت مسکن در شهر کرج گاه به میانگین قیمت‌ها در تهران نزدیک است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خرید و فروش مسکن در کرج این روزها وضعیتی مشابه با بازار املاک تهران را پشت سر می‌گذارد و مشاوران املاک این شهر می‌گویند دیگر چندان معامله‌ای در این عرصه وجود ندارد.

یکی از صاحبان بنگاه‌های املاک در منطقه عظیمیه کرج در این خصوص به تجارت‌نیوز می‌گوید: «در عظیمیه قیمت‌ها بالاست و از آنجا که چندان خریداری وجود ندارد صاحبان املاک در برخی موارد مجبور هستند روی هر متر از ملک خود 10 تا 15 میلیون تومان تخفیف بدهند!»

مسکن در کرج

حدود قیمت مسکن در کرج

به گفته فعالان بازار مسکن در شهر کرج، مناطق محمدشهر، کمال‌شهر، خرمدشت، حسین‌آباد، آق‌تپه و اسلام‌آباد مناطقی است که می‌توان در آنها واحدهایی با کف قیمت نسبت به سایر مناطق شهر کرج پیدا کرد.

کف قیمت واحدهای نوساز سنددار در این منطقه از متری 20 میلیون تومان و کف قیمتی خانه‌های چند سال ساخت از متری 16 میلیون تومان آغاز می‌شود و تا 35 میلیون تومان ادامه دارد.

باارزش‌ترین املاک کرج متعلق به مناطق عظیمیه، جهانشهر و مهرشهر است. کف قیمت آپارتمان‌های نوساز و سنددار در این مناطق از متری 60 میلیون تومان شروع شده و تا 160 میلیون تومان ادامه می‌یابد. همچنین کف قیمتی واحدهای چند سال ساخت در این مناطق متری 45 میلیون تومان است.

سرمایه‌گذاری مسکن در کرج

یک فعال بازار مسکن شهر کرج در خصوص منطقه مناسب سرمایه‌گذاری توضیح می‌دهد: «باغستان اکنون مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری مسکن محسوب می‌شود، زیرا به زودی به اتوبان همت وصل خواهد شد. همچنین زمین خالی زیادی هم در آن برای ساخت و ساز وجود دارد.»

گفتنی است شهر کرج پس از تهران، به‌عنوان بزرگترین شهرهای مهاجرپذیر ایران و از کلان‌شهرهای مهم کشور محسوب می‌شود که طیف بزرگ و متنوعی از اقوام مختلف را در خود جای داده است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.