فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۳۴۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان نوساز در محله افسریه / سقف قیمت به ۷۵ میلیون تومان رسید

قیمت آپارتمان نوساز در محله افسریه / سقف قیمت به 75 میلیون تومان رسید

افسریه یکی از محلات جنوب شرقی شهر تهران است که به دلیل قیمت مناسب واحدهای مسکونی در آن، عده زیادی برای خرید آپارتمان به آن رجوع می‌کنند. اما اکنون قیمت آپارتمان نوساز در محله افسریه چه کف و سقفی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، افسریه یکی از محله‌های جنوب‌ شرق شهر تهران است. این محله از غرب به بزرگراه بسیج، از جنوب به شهرک والفجر، از شمال به خیابان شهید رحیمی و از شرق به قصر فیروزه منتهی می‌شود.

افسریه در تقسیم‌بندی سنتی، به دو بخش افسریه شمالی و جنوبی تقسیم شده است. این محله را می‌توان به‌عنوان نخستین محله از نظر مهندسی شهرسازی در بدو تأسیس نام برد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله خیابان‌های منظم و متقاطع آن است. خیابان‌های اصلی این محله به صورت خیابان اصلی شمالی- جنوبی است که با نام‌های 15 متری اول، 15 متری دوم و 15 متری سوم شناخته می‌شود؛ یکی دیگر از خیابان‌های مهم این محله خیابان شرقی-غربی 20 متری افسریه است که در بین خیابان از سمت جنوب تا شمال از 45 کوچه منظم برخوردار است.

قیمت آپارتمان نوساز در محله افسریه

آگهی‌های مربوط به خرید و فروش واحدهای مسکونی نوساز در محله افسریه نشان می‌دهد با بودجه‌های متفاوتی می‌توان آپارتمان‌هایی با متراژهای گوناگون در این محله خریداری کرد.

مشاوران املاک این منطقه می‌گویند قیمت ملک نوساز از متری 50 میلیون تومان شروع می‌شود و تا سقف متری 75 میلیون تومان می‌رسد.

مسکن 3

دسترسی به افسریه تهران

این محله به سه بزرگراه بسیج، بعثت و بزرگراه امام رضا دسترسی دارد به همین سبب به راحتی می‌توانند بین سایر محله‌ها تردد داشته باشند. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به افسریه نیز خط 4 مترو تهران است.

آخرین اخبار مربوط به بخش مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.