فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۱۰۰۹

گزارش تجارت‌نیوز از بازار مسکن شهر تهران؛

حداقل بودجه برای خرید خانه در بلوار کشاورز چقدر است؟

حداقل بودجه برای خرید خانه در بلوار کشاورز چقدر است؟

بلوار کشاورز یکی از مناطق محدوده مرکز شهر تهران است که به دلیل دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی و خیابان‌های اصلی، یکی از اولیوت‌های مردم برای خرید مسکن به‌شمار می‌آید. اما کف و سقف قیمت آپارتمان در این منطقه چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بلوار کشاورز یکی از قدیمی‌ترین بلوارهای تهران است که در منطقه 6 شهرداری واقع شده و به‌دلیل منتهی شدن به پارک لاله و خیابان‌هایی مانند انقلاب و فلسطین و همچنین نزدیکی به خیابان ولیعصر به یکی از پررفت و آمدترین مناطق تهران تبدیل شده است.

همچنین دسترسی و حمل و نقل مناسب در این محدوده باعث شده است افراد زیادی هنگام خرید خانه بلوار کشاورز را جرو گزینه‌های ابتدایی خود قرار بدهند. اما سقف و کف قیمت آپارتمان در بلوار کشاورز در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

قیمت آپارتمان در بلوار کشاورز

بررسی‌های میدانی بر مبنای آگهی‌های فروش آپارتمان در بلوار کشاورز نشان می‌دهد قیمت واحد مسکونی در این محدوده از متری 60 میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری 120 میلیون تومان می‌رسد. متوسط قیمت مسکن در مهرماه امسال وارد کانال 76 میلیون تومان شد.

همچنین متقاضیان واحد مسکونی در بلوار کشاورز باید برای یک واحد کوچک‌متراژ حداقل سه میلیارد تومان بودجه در نظر داشته باشند. به‌طور مثال یک آپارتمان 43 متری در محدوده بلوار کشاورز با عمری 19 ساله حدود متری 70 میلیون تومان و در مجموع سه میلیارد تومان قیمت دارد.

بلوار کشاورز

دسترسی به بلوار کشاورز

مشکل اصلی برای دسترسی به بلوار کشاورز قرارگیری آن در طرح ترافیک است و در هر ساعت با اتومبیل شخصی نمی‌توان در آن رفت و آمد کرد، ولی با این حال به دلیل وجود حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی سختی عبور و مرور کاهش یافته و مردم به راحتی می‌توانند در آن تردد کنند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.