خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۴۲۹۸

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

قوانین مورد نیاز برای مدیریت بازار مسکن را تصویب شده است

قوانین مورد نیاز برای مدیریت بازار مسکن را تصویب شده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی برای کنترل بازار اجاره‌بها طرحی را تحت عنوان " کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی" به تصویب رساندیم که در صورت تایید توسط شورای نگهبان و اجرای آن، تاثیر مثبتی در بازار و مدیریت اجاره‌ها خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به وضعیت بازار مسکن، گفـت: در مجلس شورای اسلامی برای کنترل بازار اجاره‌بها طرحی را تحت عنوان " کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی" به تصویب رساندیم که در صورت تایید توسط شورای نگهبان و اجرای آن، تاثیر مثبتی در بازار و مدیریت اجاره‌ها خواهد داشت.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس عنوان کرد: برای مدیریت بازار مسکن در مجلس یازدهم سه قانون بسیار مهم، "مالیات بر خانه‌های خالی"، "جهش تولید مسکن" و "طرح ساماندهی املاک مسکونی" را به تصویب رساندیم، این سه قانون تمام آن چیزی است که دولت برای مدیریت بازار نیاز دارد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 کل کشور اضافه کرد: دولت هیچ کمبودی در حوزه قوانین نداشته لذا انتظار داریم با اجرای دقیق قوانین و نظارت بر بازار شاهد تاثیرات خوبی در بازار مسکن باشیم. البته که برای این امر نیازمند پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها نیز هستیم که متاسفانه همراهی لازم را ندارند. امیدواریم دولت در این مسیر مصمم باشد و بانک‌ها را در اجرای قوانین همراه کند.

منبع : خبرگزاری آریا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.