کد مطلب: ۸۹۵۱۷۷

با ۴۰۰ میلیون تومان کجای تهران خانه رهن کنیم؟

با 400 میلیون تومان کجای تهران خانه رهن کنیم؟

بررسی فایل‌های اجاره خانه در تهران نشان می‌دهد که با بودجه‌ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمان‌هایی تا حدود ۹۰ مترمربع را در شهر تهران به صورت رهن کامل اجاره کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز،  بازار رهن و اجاره هم‌اکنون در اواسط زمستان بر خلاف وضعیت صعودی که در تابستان سپری کرد با عقب‌نشینی و تخفیف موجران همراه شده است. بررسی فایل‌های اجاره خانه در تهران نشان می‌دهد که با بودجه‌ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمان‌هایی تا حدود ۹۰ مترمربع را در شهر تهران به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برای مثال در محله تهرانپارس، برای رهن کامل واحدی با ۸۵ مترمربع زیربنا و ۲۰ سال ساخت و زیرهم‌کف، و یا برای رهن کامل واحدی با ۷۷ مترمربع زیربنا و ۲۰ سال ساخت در محله نامجو ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اما با این مبلغ هم می‌توان واحدی نوساز را به صورت رهن کامل اجاره کرد؛ در محله هفده شهریور، برای واحدی با ۴۵ مترمربع مساحت و ۲ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان و در محله کن، واحدی با ۹۰ مترمربع زیربنا و نوساز با ۴۰۰ میلیون تومان رهن پیشنهاد شده است.

به نظر می‌رسد با این میزان نقدینگی در جنوب، شرق و جنوب شرق و جنوب غرب تهران، شانس بیشتری می‌توان برای اجاره یک واحد آپارتمان به صورت رهن کامل داشت.

در شمال تهران و در بلوار مرزداران نیز، برای آپارتمانی با ۹۰ مترمربع زیربنا و ۶ سال عمربنا، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۵ میلیون تومان و در هروی برای واحدی با ۹۵ مترمربع مساحت و ۲۰ سال ساخت، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

قیمت رهن خانه در تهران

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.