کد مطلب: ۸۹۵۹۷۴

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن مطرح کرد

مشکل در تامین اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مشکل در تامین اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: روند تامین اراضی پروژه های نهضت ملی مسکن با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ارسلان مالکی با بیان اینکه روند تامین اراضی پروژه های نهضت ملی مسکن با مشکلات زیادی روبرو بوده است گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی در استان های مختلف توانستیم بخشی از اراضی مورد نیاز برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را تامین کنیم اما با این وجود در برخی از  شهرهای مختلف با کمبود زمین روبرو هستیم.

او افزود: طرح نهضت ملی مسکن اولویت کشور است، مقامات و مردم از ما انتظار دارند که هرچه سریع‌تر این سیاست را که منجر به تولید مسکن می‌شود، اجرایی کنیم که در همین راستا با حضور رئیس جمهور هر ۲۰ روز یکبار جلسات شورای عالی مسکن را برگزار می کنیم تا مشکلات در این بخش برطرف شود.

او افزود: سازمان ملی زمین و مسکن هم با همه قدرت و امکانات برای انجام وظایفی که برعهده دارد روند کار را پیگیری می کند.  انعقاد قراردادها و انجام صحیح مناقصه پایه اصلی کار است و اگر این موارد درست انجام شود از پیش آمدن بسیاری از مشکلات در ادامه کار جلوگیری می کند.

مالکی گفت:  رعایت سلامت کاری و پیشگیری از ایجاد فساد اداری، پیگیری مستمر و تسریع در انجام امور از جمله مواردی است که باید سازمان ملی زمین ومسکن در اولویت خود قرار دهد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.