کد مطلب: ۸۹۶۹۶۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت آپارتمان در شهرک مهستان / قیمت خانه نوساز در شهرک‌های حومه تهران چقدر است؟

قیمت آپارتمان در شهرک مهستان / قیمت خانه نوساز در شهرک‌های حومه تهران چقدر است؟

جهش قیمت مسکن در تهران باعث شده است عده زیادی از متقاضیان مسکن نوساز، به شهرک‌های نزدیک پایتخت رانده شوند. یکی از این شهرک‌ها که در چند سال اخیر رونق گرفته، مهستان است. اما متقاضیان مسکن، برای خرید واحد مسکونی در این شهرک باید چه بودجه‌ای را پیش‌بینی کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مسکن در سال‌های گذشته مسیری را طی کرده که اکنون امکان آن وجود ندارد تا بتوان با بودجه‌ای زیر دو میلیارد و 500 میلیون تومان، خانه‌ای با سن پایین خریداری کرد. به همین دلیل، متقاضیان خانه‌های نوساز با متراژ متوسط ترجیح می‌دهند با خرید آپارتمان در شهرک‌های اطراف تهران و شهریار، رنج مسیر چند ساعته تا تهران را به جان بخرند، اما بتوانند واحدی نوساز با متراژ متوسط خریداری کنند.

مهستان نیز یکی از این شهرک‌هاست که طی یک تا دو سال اخیر، همراه با جهش قیمت مسکن در تهران تقاضا در آن افزایش یافته و ساخت و ساز نیز رونقی نسبی گرفته است. اما اکنون با چه حدود قیمتی می‌توان در شهرک مهستان آپارتمان خریداری کرد؟

قیمت خانه در شهرک مهستان

بررسی آگهی‌های خرید و فروش ملک در شهرک مهستان نشان می‌دهد، بدون در نظر گرفتن برخورداری واحد از انشعابات، قیمت‌ها از کف یک میلیارد و 100 میلیون تومان آغاز می‌شود.

برای مثال آپارتمانی در انتظار انشعابات، با متراژ 80 متر و ساخت سال 1401، معادل یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. 

آپارتمان‌هایی که انشعابات دارند، طبیعتا از قیمت بیشتری نیز برخوردارند و کف آن از حدود دو میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهرک مهستان

اکنون مالک واحدی 71 متری که ساخت آن به سال گذشته بازمی‌گردد، آپارتمان خود را یک میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

قیمت واحد نوساز دیگری در این شهرک، دو میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده که متراژ این واحد هم در آگهی 75 متر ثبت شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.