کد مطلب: ۸۹۹۰۸۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تحویل عجولانه واحدهای مسکن مهر بدون برق! / دولت به دنبال آمارسازی در ساخت و تحویل مسکن است؟

تحویل عجولانه واحدهای مسکن مهر بدون برق! / دولت به دنبال آمارسازی در ساخت و تحویل مسکن است؟

تحویل واحدهای مسکن مهر دوباره خبرساز شده است. آن‌طور که از شواهد پیداست، دولت رئیسی در راستای افزایش آمارهای ساخت و تحویل واحدهای مسکونی، اقدام به تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات اولیه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، مسکن مهر دوباره حاشیه‌ساز شده است. این پروژه که از همان ابتدا از منظر مکان‌یابی، نحوه تامین مالی، کیفیت ساخت و زمان تحویل مورد انتقاد مردم و کارشناسان بود، دوباره با خبر تحویل بدون امکانات واحدها، بر سر زبان‌ها افتاده است.

آن‌طور که مالکان مسکن مهر پردیس اعلام کرده‌اند، واحدهایی که دست کم 6 ماه از تحویل آن‌ها می‌گذرد، هنوز برق ندارند و عملا سکونت در آنها ناممکن است. تسنیم گزارش کرده است که مالکان مسکن مهر پردیس به این رسانه اعلام کرده‌اند، پیمانکار|، واحدها را بدون درب، پمپ، مخزن و آسانسور تحویل مردم می‌دهد و توجیه این اقدام را نیز طلب از شرکت عمران پردیس، اعلام می‌کند. این در حالی است که شرکت عمران اعلام کرده است که هیچ بدهی به پیمانکاران ندارد.

مسکن مهر از ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی رنج می‌برد

وضعیت بغرنج مسکن مهر پردیس همواره نقل محافل بوده است؛ البته مشت نمونه خروار است و مشکلات پروژه مسکن مهر پردیس، منحصر به این منطقه نیست. تقریبا تمامی پروژه‌های مسکن مهر کشور طی سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بوده‌اند.

چالش‌هایی از قبیل ناتوانی دولت از تامین امکانات اولیه شهرک‌های مسکن مهر که در ناکجاآبادها ساخته شده بود و ناهماهنگی میان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی از بزرگترین مشکلاتی است که طرح مسکن‌سازی دولت محمود احمدی‌نژاد روی دست مردم گذاشت.

چالش‌های مسکن مهر پردیس ادامه دارد

اواخر دی‌ماه امسال هم وضعیت پروژه مسکن مهر پردیس حاشیه‌ساز شده بود. به نظر می‌رسد این پروژه با اختلاف میان پیمانکاران و شرکت عمران مواجه شده است. همان‌طور که پیشتر هم اشاره شد، مالکان واحدهای مهر می‌گویند پیمانکار اعلام کرده است که از شرکت عمران طلب دارد و بر همین اساس، واحدها را بدون امکانات اولیه تحویل داده است.

خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران پردیس، دی‌ماه امسال از اولتیماتوم به 13 پیمانکار کم‌کار مسکن مهر این شهر خبر داده و گفته بود که پیمانکاران، به جای ساخت پروژه‌ها با پول متقاضیان مسکن مهر خانه و خودرو خریده‌اند.

او همچنین به پروژه‌ای که پیمانکار آن «تحکیم ساخت» است اشاره کرده بود که تعهدات خود در قبال پروژه‌ها را انجام نداده است. این پیمانکار که در فاز هشت پردیس در حال ساخت واحدهای مسکن مهر است، واحدها را بدون آسانسور، پمپ، مخزن، درب ورودی بلوک و درب‌های داخل واحد تحویل مردم می‌دهد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی خبازی 09124773680

    با سلام
    بنده مسکن مهر پرند داشتم در پروژه کیسون با قراردادی که واحد مسکونی مشتمل بود بر کابینت آشپزخانه، پکیج، شوفاژ، کوار، آیفون تصویری و .... متاسفانه بعد 12 سال، فقط خانه خالی و بدون هیچیک از تعهدات فوق تحویل دادند و امضا گرفتند که هیچگونه ادعائی راجع به اقلام فوق هم نداشته باشید. بروید و از شرکت کیسون شکایت کنید اگر میتوانید و کفش آهنین دارید.
    مگر شما با اطلاع رسانیتان،‌ خبر ساز بشید.
    درود بر شما
    سپاسگزارم