خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۵۸۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در محله تاکسیرانی / برای خرید آپارتمان نوساز در منطقه ۱۴ چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت خانه در محله تاکسیرانی / برای خرید آپارتمان نوساز در منطقه 14 چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت مسکن در محله تاکسیرانی که بر اساس تقسیم‌بندی‌های شهری یکی از محلات منطقه 14 شهرداری تهران محسوب می‌شود، از ابتدای سال 1403 نوسانات چشمگیری پیدا کرده است. اما اکنون که خرداد 1403 از نیمه گذشته است برای خرید آپارتمان در محله تاکسیرانی چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، تاکسیرانی یکی از محله‌های منطقه 14 تهران است. آمارهای این حوزه نشان می‌دهد قیمت مسکن در محله تاکسیرانی از ابتدای سال 1403 مسیری نوسانی را طی کرده است.

داده‌های الوملک از نوسانات متوسط قیمت مسکن در این محله نشان می‌دهد از فروردین تا 20 اردیبهشت قیمت مسکن روندی صعودی داشته و از 89 میلیون تومان به متری 107 میلیون تومان رسیده، اما پس از آن، کاهشی دو میلیون تومانی را پشت سر گذاشته است.

محله تاکسیرانی در بین دیگر محله‌های منطقه 14 شهرداری تهران، افزایش قیمت بیشتری پیدا کرده است.

میانگین قیمت مسکن طی اردیبهشت در این محله، متری 105 میلیون تومان برآورد می‌شود. با این حدود قیمتی می‌توان آپارتمانی 60 متری و کلیدنخورده در این محله با مجموع قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان خریداری کرد.

قیمت آپارتمان در محله تاکسیرانی

1414

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در محله تاکسیرانی نشان می‌دهد متقاضیان برای خرید واحد مسکونی در این محله حداقل باید حدود سه میلیارد تومان بودجه در نظر داشته باشند.

برای مثال مالک آپارتمانی 58 متری و 16ساله در محدوده گلستان، واحد خود را دو میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

در اختیار داشتن بودجه سه تا چهار میلیارد تومان، فایل‌های بیشتری را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. اکنون واحدی 50 متری در بلوار ابوذر که ساخت آن به سال 1383 بازمی‌گردد، سه میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای آپارتمان 63 متری و قدیمی‌ساخت دیگری در علامه امینی، قیمتی معادل سه میلیارد و 850 میلیون تومان تعیین شده است.

اگر متقاضیان قصد خرید خانه نوساز با متراژ بالاتر از 90 متر را در این محله داشته باشند، باید حداقل بودجه‌ای معادل 6 میلیارد تومان در اختیار داشته باشند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.