فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۳۱۳

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در زاهدان / برای خرید خانه ۱۰۰ متری در زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت خانه در زاهدان / برای خرید خانه 100 متری در زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

آخرین گزارش مرکز آمار ایران از تورم نقطه به نقطه مسکن در استان‌ها مربوط به بهار 1400 است که نشان می‌دهد، زاهدان در میان باقی مراکز استان‌‍ها، رتبه هفدهم را داشته است. اما اکنون برای خرید خانه در شهر زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان یکی از شهرهایی‌ست که در سال‌های اخیر مطابق با روند کلی در کشور مسیری صعودی را تجربه کرده است.

بر اساس گزارشی که مرکز آمار از تورم نقطه به نقطه مسکن در بهار سال 1400 منتشر کرده است، زاهدان رتبه هفدهم را پس از ایلام داشته است. حالا سوال اینجاست برای خرید خانه در شهر زاهدان چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت آپارتمان در زاهدان

زاهدان

بررسی آگهی‌های مربوط به فروش مسکن در شهر زاهدان نشان می‌دهد، اکنون با بودجه یک میلیارد و 300 میلیون تومان می‌توان مسکن مهر در این شهر خریداری کرد.

همچنین زاهدان از آن دسته شهرهایی است که می‌توان در آن با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تا دو میلیارد تومان، آپارتمان‌هایی بزرگ‌متراژ خریداری کرد.

برای مثال اکنون آپارتمانی 104 متری در محدوده بلوار دانشجو که ساخت آن به سال 1382 بازمی‌گردد، یک میلیارد و 560 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان انتخاب‌های بیشتری را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. اکنون یک آپارتمان 100 متری و ساخت سال 1395 در محدوده بلوار معلم، دو میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مالک آپارتمانی 135 متری و 16 ساله نیز در خیابان دانش، برای واحد خود قیمتی معادل دو میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین کرده است. همچنین با همین حدود قیمت می‌توان آپارتمانی نوساز در زاهدان خریداری کرد. اکنون آپارتمانی 110 متری و نوساز در محدوده زیباشهر دو میلیارد و 100 قیمت‌گذاری شده است. 

با بودجه بالاتر از پنج میلیارد تومان می‌توان آپارتمانی کلیدنخورده و بالاتر از 150 متر در زاهدان خریداری کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.