فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۷۳۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت اجاره خانه در شهران / قیمت رهن آپارتمان در شهران چقدر است؟

قیمت اجاره خانه در شهران / قیمت رهن آپارتمان در شهران چقدر است؟

قیمت اجاره خانه در شهران طی سال‌های اخیر، همسو با تورم اجاره در سراسر تهران، مسیری افزایشی داشته است. بررسی آگهی‌های این محله حاکی از آن است که برای اجاره آپارتمان در شهران باید حداقل رهنی برابر با 100 میلیون تومان و اجاره‌ای ماهانه بالغ بر 16 میلیون تومان در نظر داشت.

به گزارش تجارت نیوز،

شهران یکی از محله‌های شمال غربی تهران است و بر اساس تقسیم‌بندی‌ها زیرمجموعه منطقه 5 شهرداری تهران قرار می‌گیرد. این محله از شمال به کوه‌های البرز و پارک جنگلی کوهسار، از جنوب به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه باکری و از غرب به محله کن محدود می‌شود. 

اما اکنون برای اجاره خانه در محله شهران چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت اجاره خانه در شهران

قیمت اجاره خانه در شهران

بررسی آگهی‌های اجاره خانه در محله شهران بیانگر آن است که با رهنی بالغ بر 100 میلیون تومان و توانایی پرداخت اجاره ماهانه‌ای برابر با 10 میلیون تومان، می‌توان در این محله واحدی زیر همکف اجاره کرد. اما اگر متقاضیان قصد سکونت در واحدی زیر همکف را نداشته باشند باید اجاره‌ای بالاتر از 15 میلیون تومان را در نظر داشته باشند.

برای مثال اکنون مالک آپارتمانی 50 متری و 21 ساله در محدوده بلوار شهران، رهن آپارتمان خود را 100 میلیون تومان تعیین و اجاره ماهانه آن را نیز 16 میلیون تومان اعلام کرده است.

در این بین اگر مستاجران قادر به تهیه رهن 100 میلیون تومانی و پرداخت اجاره 10 میلیون تومانی باشند، می‌توانند در این محله خانه‌ای 60 متری اجاره کنند.

دارا بودن رهنی بیش از 250 میلیون تومان امکان اجاره آپارتمان‌هایی با عمر کمتر از پنج سال را برای مستاجران فراهم می‌کند.

اکنون رهن آپارتمانی 80 متری در محدوده خیابانی که ساخت آن به سال 1398 برمی‌گردد، بالغ بر 250 میلیون تومان تعیین شده و مستاجر این ملک نیز ملزم به پرداخت اجاره‌ای ماهانه بالغ بر 18 میلیون تومان است. در این بین با 630 میلیون تومان می‌توان در شهران آپارتمانی 60 متری و 15 ساله را رهن کامل کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.