فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۳۹۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت اجاره خانه در منیریه / مستاجران برای اجاره خانه های متوسط‌متراژ در منیریه چقدر باید هزینه کنند؟

قیمت اجاره خانه در منیریه / مستاجران برای اجاره خانه های متوسط‌متراژ در منیریه چقدر باید هزینه کنند؟

منیریه یکی از محله‌های تهران است که هنوز می‌توان در آن با رهن معادل 100 میلیون تومان آپارتمان اجاره کرد. اما اکنون مستاجران برای رهن خانه‌های متوسط متراژ در این محله چقدر باید هزینه کنند؟

به گزارش تجارت نیوز،

محله منیریه یکی از محله‌های محدوده مرکزی تهران است که بر اساس تقسیم‌بندی‌ها جزو منطقه ۱۱ شهرداری محسوب می‌شود. این محله از شمال با میدان حر، از شرق با خیابان امام خمینی، از جنوب با خیابان پانزده خرداد و از غرب با خیابان کارگر جنوبی مجاورت دارد.

اما با توجه به تورم چشمگیر اجاره‌بها طی سال‌های گذشته، اکنون با چه بودجه‌ای می‌توان در منیریه خانه اجاره کرد؟

قیمت اجاره خانه در منیریه

قیمت اجاره خانه در محله منیریه

بررسی آگهی‌های خانه‌های متوسط‌متراژ در منطقه منیریه حاکی از آن است که می‌توان با رهن معادل 100 میلیون تومان و اجاره ماهانه 6 میلیون تومان، در این محله آپارتمانی زیرهمکف اجاره کرد.

همچنین در صورت بالا بردن اجاره تا 16 میلیون تومان 50 متری و ساخت سال 1386 نیز در طبقه اول یک ساختمان در سبد انتخاب‌های مستاجران قرار می‌گیرد.

رهن معادل 300 میلیون تومان به متقاضیان اجاره خانه در محله منیریه این امکان را می‌دهد تا اجاره ماهانه‌ای کمتر از هشت میلیون تومان بپردازند.

برای مثال مالک آپارتمانی 60 متری و در محدوده غفاری، برای واحد خود رهنی معادل 300 میلیون توامن و اجاره‌ ماهانه 6 میلیون تومان در نظر گرفته است.

اگر مستاجران رهنی معادل 600 تا 700 میلیون تومان داشته باشند، می‌توانند در این محله خانه‌ای را بهسکل رهن کامل اجاره کنند.

اکنون با 700 میلیون تومان می‌توان آپارتمانی 68 متری و ساخت سال 1380 در خیابان ابوسعید را رهن کامل کرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.