کد مطلب: ۹۰۰۰۸۸

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران:

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کفاف هزینه‌های شب عید را نمی‌دهد

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کفاف هزینه‌های شب عید را نمی‌دهد

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مبلغ واریزی عیدی بسیار ناچیز است و کفاف یک‌سوم هزینه‌های شب عید بازنشستگان را نمی‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، در تماس با خبرنگار ایلنا، از واریز عیدی تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

او افزود: از ساعت ابتدایی عصر دیروز، پرداخت عیدی بازنشستگان آغاز شد و تا این لحظه همه‌ی مستمری‌بگیران سازمان عیدی پایان سال خود را دریافت کرده‌اند.

به گفته ایزدان، مبلغ واریزی عیدی بسیار ناچیز است و کفاف یک‌سوم هزینه‌های شب عید بازنشستگان را نمی‌دهد.

او با بیان اینکه «در این روزهای منتهی به نوروز انتظار مساعدت بیشتر داریم» اضافه کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی انتظار دارند مدیریت این سازمان، مبلغی اضافه بر عیدی مصوب دولت برای پرداخت به بازنشستگان تصویب کند؛ سازمان تامین اجتماعی می‌تواند در روزهای آخر سال، مبلغی را به عنوان پاداش علیحده به بازنشستگان و مستمری‌بگیران خود بپردازد و این امری بی‌سابقه نیست.

این فعال صنفی بازنشستگان تاکید کرد: در سال‌های قبل سابقه داشته که تامین اجتماعی یک مبلغ اضافه برای عیدی در نظر گرفته است؛ امسال هم انتظار داریم شب عید مساعدت کنند تا سفره‌ی بازنشستگان خالی نماند.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.