کد مطلب: ۹۰۱۸۴۹

پیش‌بینی روزنامه اصولگرا: استقلال برنده دربی است

پیش‌بینی روزنامه اصولگرا: استقلال برنده دربی است

روزنامه اصولگرا با استناد به تاریخ و آمار پیش‌بینی کرد که استقلال برنده دربی است!

به گزارش تجارت‌نیوز، شهرآورد صد و سوم سرخابی‌ها در حالی یک روز بعد از چهارشنبه سوری و در تاریخ ۲۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد که استقلال و پرسپولیس پیش از این نیز ۱۰ بار در ماه آخر سال به مصاف هم رفته‌اند.

طی ۱۰ تقابل قبلی این دو تیم در اسفند ماه، کفه ترازو به میزان زیادی به نفع آبی‌ها سنگینی می‌کند. استقلال در این ۱۰ دیدار، ۵ بار به عنوان تیم پیروز زمین مسابقه را ترک کرده و ۴ دیدار نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

تنها پیروزی سرخ‌ها در دربی‌های ماه آخر سال به شهرآورد ۴۹ و پیروزی دو گله تیم علی پروین باز‌می‌گردد. جایی که پرسپولیس با دو گل مهدی هاشمی نسب و پایان رافت موفق به شکست استقلال منصور پورحیدری شد.

آخرین شهرآورد اسفند نیز به دو فصل قبل و تقابل نود و هشتم دو تیم مربوط می‌شود. دیداری که با گل دقایق پایانی رودی ژستد به نتیجه تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها در آخرین سال قهرمانی خود، فصل را بدون شکست به اتمام برسانند.

حال باید منتظر ماند و دید در یازدهمین تقابل سرخابی‌های پایتخت در ماه آخر سال، این جواد نکونام است که دست پر از زمین خارج می‌شود یا اینکه اوسمار هواداران پرسپولیس را خوشحال از ورزشگاه به خانه خواهد فرستاد.

منبع : روزنامه فرهیختگان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.