فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۱۳۷

ماجرای کامنت عبدالکریم حسن بازیکن پرسپولیس چه بود؟

ماجرای کامنت عبدالکریم حسن بازیکن پرسپولیس چه بود؟

عبدالکریم حسن بازیکن تیم ملی قطر کامنتی گذاشته بود که مهم نیست تیم ملی فوتبال این کشور ببرد یا ببازد!

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح امروز روزنامه الرایه در خبری نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس، از توافق عبدالکریم حسن، مدافع قطری سرخپوشان، با باشگاه الوکره خبر داد. 

عبدالکریم حسن که دومین سال دوری از لیگ ستارگان و تیم ملی قطر را با قهرمانی و درخشش در پرسپولیس سپری کرد، به واسطه همین درخشش موردتوجه مقامات ارشد و تصمیم‌گیر حکومت قطر قرار گرفته و دستور بازگشت او صادر شده است.

کاپیتان سابق تیم ملی قطر دو سال پیش در حالی که به عنوان چهره شماره یک تیم کشورش مطرح بود و در تیم السد بازی می‌کرد، به دلیل یک کامنت جنجالی از این کشور طرد شد و ابتدا به کویت و سپس ایران رفت تا فوتبال خود را در تبعید ادامه دهد.

ماجرای کامنت چه بود؟

پس از سه باخت تیم ملی قطر در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال 2022، اسکرین شات هایی از گفتگو با حسن در اسنپ چت منتشر و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. حسن نسبت به عملکرد ضعیف تیم رفتاری بی‌دقت و بی‌علاقه نشان داد و نوشته بود «استریح عبالک حرب» یعنی بی‌خیال این که جنگ نیست! (یعنی برایش پیروزی تیم ملی مهم و جدی نبود.)

پس از این اظهارات، فدراسیون فوتبال قطر در حساب رسمی توییتر خود، حذف حسن را از تیم ملی و همچنین باشگاه حسن، السد اس سی از فهرست بازیکنان اعلام کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.