فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۵۶۶

مصر نسبت به گسترش درگیری ها در منطقه هشدار داد

مصر نسبت به گسترش درگیری ها در منطقه هشدار داد

رئیس جمهوری مصر درباره پیامدهای گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد و گفت که احتمال گسترش درگیری‌ها به شکل خطرناکی در حال افزایش است.

به گزارش تجارت‌نیوز، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای دستیابی به آتش‌بس فوری در نوار غزه و ارسال کمک‌های فوری به این باریکه تاکید کرد.

رئیس جمهور مصر نسبت به گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد و گفت: احتمال گسترش درگیری به شکلی بسیار خطرناک در حال افزایش است.

عبدالفتاح السیسی از جامعه بین‌المللی خواست با اتخاذ اقدامات جدی و سریع از افتادن منطقه به دور جدید و بی سابقه از درگیری‌ها جلوگیری کنند.

موضع دولت مصر به دلیل  عدم بازگشایی گذرگاه رفح برای ورود کمک‌های انسانی به غزه پیوسته مورد انتقاد گروههای حامی فلسطین بوده است.

مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی طی یک ماه گذشته شاهد تشدید قابل‌توجه تنش‌ها بوده است و به‌ویژه بعد از گسترش جنایات ارتش اشغالگر علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان و ترور رزمندگان حزب‌الله، مقاومت لبنان به‌شکل فزاینده عملیات‌های خود را در سطح کمّی و کیفی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی تشدید کرده که موجب وحشت صهیونیست‌ها شده است.

در این میان برخی مقامات صهیونیست از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر که هنوز در باتلاق غزه دست و پا می‌زنند و به هیچ یک از اهداف خود در این جنگ نرسیده‌اند، اخیراً تهدیداتی درباره گسترش جنگ علیه لبنان مطرح کرده‌اند، این در حالی است که شمار زیادی از مسئولان و محافل صهیونیستی با هشدار درباره عواقب مرگبار جنگ گسترده با حزب‌الله، به کابینه و ارتش این رژیم اخطار می‌دهند که از هرگونه تشدید تنش‌ها در جبهه شمالی اجتناب کنند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.