فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۰۴۶

سردار آزمون به شباب الاهلی امارات پیوست

سردار آزمون به شباب الاهلی امارات پیوست

پس از مذاکرات و خبرهای مربوط به انتقال به سویای اسپانیا، حال با چرخشی عجیب سردار آزمون درآستانه کوچ به خاورمیانه قرار گرفته‌است.

به گزارش تجارت نیوز،

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران که تحت مالکیت باشگاه بایر لورکوزن قرار دارد، فصل گذشته را به‌طور قرضی در رم بازی کرد. پس از اتمام قرارداد قرضی این مهاجم ۲۹ ساله مذاکرات خاصی میان رم و لورکوزن برای تمدید قرارداد قرضی و یا انتقال دائمی به پایتخت ایتالیا صورت نگرفت تا سردار به لورکوزن برگردد. وی پس از حضوری در تمرینات تیم آلمانی از این تیم اخراج شد تا مشخص شود آینده‌ای در جمع نفرات قهرمان بوندسلیگا نخواهد داشت.

در روزهای گذشته و مخصوصا بعد از جدایی یوسف النصیری از جمع آندلسی‌ها، باشگاه سویا علاقه‌اش را به جذب سردار آزمون نشان داد اما مسئولان این باشگاه با بایرلورکوزن به‌توافق نرسیدند.

حال اما به‌گزارش فابریتزیو رومانو یک جابجایی عجیب در راه است. سران باشگاه شباب الاهلی امارات پس از ارتباط گرفتن با بایرلورکوزن، بر سر انتقالی به ارزش ۵ میلیون یورو با این باشگاه به توافق رسیده‌اند. خود سردار نیز موافقت خود را با این انتقال اعلام کرده است و به‌زودی راهی دبی شده تا دوشنبه تست‌های پزشکی شباب الاهلی را پشت‌سر بگذارد.

تیم اماراتی که به‌تازگی پائولو سوسا را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده و سعید عزت‌اللهی دیگر ملی‌پوش ایران را در جمع نفرات خود دارد می‌تواند با این انتقال و در آستانه دیدار با سپاهان در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا 25-2024 خط حمله را قدرت ببخشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.