فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۶۱۶

حمله به کشتی گیر گرج با مدل ویژه ایرانی

حمله به کشتی گیر گرج با مدل ویژه ایرانی

قهرمان پهلوان‌نمای گرجستان از دیشب تا کنون ۱۳ پست در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته‌است!

به گزارش تجارت نیوز،

 گنو پتریاشویلی وارد لیست سیاه ورزشی مردم ایران شده است.

امیرحسین زارع، ستاره کشتی ایران، در فینال وزن 125 کیلوگرم المپیک پاریس با شکست مقابل گنو پتریاشویلی به مدال نقره بسنده کرد. این مسابقه که با حواشی فراوانی همراه بود، واکنش‌های تندی را در میان هواداران کشتی و کاربران ایرانی به دنبال داشت.

پتریاشویلی در طول مسابقه با حرکات ناشایست و خارج از عرف ورزشی، از جمله ضربه زدن به زارع و ایجاد وقفه‌های عمدی، به دنبال بر هم زدن تمرکز حریف خود بود. این رفتارهای غیرورزشی، اعتراض شدید تماشاگران و کارشناسان کشتی را برانگیخت. در اوج این رقابت، پتریاشویلی پس از پیروزی، با انجام حرکات تحریک‌آمیز و جشن گرفتن به سبک زارع با تاج قهرمانی، به این کشتی‌گیر ایرانی توهین آشکار کرد. این رفتار زشت، خشم هواداران ایرانی را برانگیخت و موجی از انتقادات را علیه پتریاشویلی به راه انداخت.

گنو پتریاشویلی

در پی این اتفاقات، کاربران ایرانی با هجوم به صفحه اینستاگرام پتریاشویلی، به او پیام‌های اعتراض‌آمیز فراوانی ارسال کردند. حجم بالای کامنت‌های منفی، پتریاشویلی را مجبور به محدود کردن کامنت‌ها و انتشار عکسی به همراه زارع کرد تا نشان دهد مشکلی بین آنها وجود ندارد.

با توجه به حواشی ایجاد شده، به نظر می‌رسد که رقابت بین زارع و پتریاشویلی در مسابقات جهانی پیش رو، به یک جنگ روانی تمام‌عیار تبدیل شود. هواداران کشتی با اشتیاق منتظر هستند تا ببینند آیا زارع می‌تواند در این مسابقه مهم، انتقام شکست المپیک را از پتریاشویلی بگیرد یا خیر.

منبع : طرفداری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.