فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۹۳۶

مسابقات کدام ورزشکار ایرانی در المپیک پاریس بیشترین بیننده را داشت؟

مسابقات کدام ورزشکار ایرانی در المپیک پاریس بیشترین بیننده را داشت؟

بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر برای مشاهده مسابقات المپیک به تلوبیون مراجعه کردند و پربازدیدترین رویداد، مسابقات مریوط به کشتی حسن یزدانی با رقیبانش بود.

به گزارش تجارت نیوز،

 طی برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، صفحه ویژه المپیک تلوبیون در چند بخش طراحی شده بود که شامل پخش زنده رویدادها به تفکیک هر رشته ورزشی، صفحه ویژه کاروان ایران به تفکیک هر رشته ورزشی، صفحه ویژه المپین‌های دارای مدال و رویدادهای هر روز طی سه هفته گذشته بود. در این المپیک، بیش از ۶۱۰ ساعت محتوا در تلوبیون پخش و ذخیره‌سازی شد که این میزان محتوا در ۱۹۵۵ قطعه در صفحات مختلف تلوبیون در دسترس قرار گرفت.

محتواها به صورت زنده از شبکه‌های سه، ورزش و چهار شبکه اختصاصی ورزشی از تلوبیون پخش شد که شامل تمام محتوای قابل پخش از المپیک پاریس می‌شد.

همکاری شبکه سه سیما و شبکه ورزش سیما در جهت دیده شدن پخش زنده و آرشیو المپیک از تلوبیون، موجب شد تا تلوبیون به عنوان منبع اصلی تمامی رسانه‌های داخلی در جهت توزیع محتوای المپیک قرار گیرد.

همچنین،  ویژه‌برنامه «المپیون» که به ارائه ویژگی‌ها و کنداکتور روزانه محتوای پخش شده در مورد المپیک از تلوبیون می‌پرداخت، به صورت اختصاصی تولید و در شبکه نسیم پخش شد. این برنامه با اجرای مبینا نصیری و سامان گوران و با حضور المپین‌های سابق و همچنین المپین‌های المپیک پاریس تولید و هر شب ساعت ۲۴ پخش می‌شد. طی این ۱۰ قسمت، کلیپ‌های پربازدید تلوبیون و مسابقه پیش‌بینی اختاپوس به بحث و بررسی گذاشته می‌شد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.