فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۲۰۲

طلای المپیک ۲۰۲۴ هادی ساروی گرفته میشود؟

طلای المپیک 2024 هادی ساروی گرفته میشود؟

در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم الکسانیان به مصاف محمدهادی ساروی رفت. زمانی که ساروی ۳ بر یک پیش افتاد، سرمربی الکسانیان درخواست چلنج داد.

به گزارش تجارت نیوز،

کاروان ارمنستان در المپیک پاریس بدون مدال طلا ماند و تنها سه نقره و یک برنز کسب کرد اما مسئولان ورزشی ارمنستان به نتیجه فینال آرتور آلکسانیان و محمد هادی ساروی اعتراض دارند. کمیته ملی المپیک ارمنستان خواستار بررسی نتیجه فینال این مبارزه شده است.

در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم الکسانیان به مصاف محمدهادی ساروی رفت. زمانی که ساروی ۳ بر یک پیش افتاد،  سرمربی الکسانیان درخواست چلنج داد اما داوران متوجه تخلف نشدند در نتیجه امتیاز دیگری به ساروی داده شد و در نهایت او با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

الکسانیان بلافاصله ابراز ناراحتی کرد و پس از فینال گفت: برای مدال طلا به اینجا آمدم اما همه دیدید که در جریان مبارزه من چه اتفاقی افتاد. در یکی از صحنه ها کشتی گیر ایرانی با هر دو پا به طور کامل به خارج از تشک کشتی رفت و من از مربیان خواستم که چلنج کنند چون در آن صورت باید یک امتیاز به من تعلق می گرفت، اما به جای آن دو امتیاز به کشتی گیر ایرانی تعلق گرفت. مطمئنم یک امتیاز  باید از آن من باشد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.