فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۹۳۰

خلاصه بازی استقلال ملوان

خلاصه بازی استقلال ملوان

روی ارسال دیدنی و تماشایی رامین رضاییان از سمت راست، توپ در دهانه دروازه با سر آرمان رمضانی سایش کوچکی داشت و توپ به شکل بسیار خطرناکی به بیرون رفت.

به گزارش تجارت نیوز،

دیدار استقلال و ملوان از هفته دوم لیگ برتر با تساوی دو بر دو به پایان رسید. دیدار حساس و جذابی که در آن، شاگردان مازیار زارع دو بار از حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما هر بار رامین رضاییان با ضربات پنالتی خود کار را به تساوی می کشاند. در نهایت نیز دو تیم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

در شرایطی که بازی هنوز شکل جدی به خود نگرفته بود، شاگردان زارع به گل رسیدند. رافائل سیلوا قصد داشت تا توپ را به روزبه چشمی بسپارد ولی نورافکن با حضور به موقع، پاس او را قطع کرد و توپ به رضا غندی پور رسید. این بازیکن نیز پس از ورود به محوطه جریمه، با یک سر توپ، سهرابیان را از پیش رو برداشت و با ضربه پای چپ، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

ملوان در دقیقه 62 و روی یک ضدحمله به گل رسید. عمری از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که شوت او را ابتدا حسینی برگشت داد و در ادامه توپ به رضا جعفری تازه وارد رسید و این بازیکن نیز کار سختی برای باز کردن دروازه خالی استقلال نداشت و حساب کار دو بر یک شد.

شرح گل‌های بازی

استقلال صفر – ملوان یک (دقیقه 7؛ رضا غندی پور): اشتباه عجیب رافائل سیلوا و توپی که این بازیکن به حریف تقدیم کرد، منجر به خلق موقعیت برای ملوان شد که غندی پور پس از حضور در محوطه جریمه و یک حرکت بدن تماشایی، سهرابیان را از جریان بازی خارج کرد و با یک شوت پای چپ، دروازه را باز کرد.

استقلال یک – یک ملوان (دقیقه 32: رامین رضاییان): پاس در عمق رضاوند برای رمضانی با سرنگونی مهاجم استقلال بر اثر خطای سعید کریمی همراه شد و کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضاییان پشت توپ ایستاد و ضربه محکم او به گوشه دروازه، علی رغم تشخیص درست فرعباسی و برخورد توپ به دست های این گلر، وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

استقلال یک – دو ملوان (دقیقه 62: رضا جعفری): محمد عمری با حرکتی تند و تیز از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او را ابتدا حسینی برگشت داد و در ادامه توپ به رضا جعفری تازه وارد رسید که او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

استقلال دو– دو ملوان (دقیقه 84: رامین رضاییان): پس از ارسال کرنر ماشاریپوف، آرمین سهرابیان توسط نیما انتظاری در محوطه جریمه سرنگون شد که ناظمی یک پنالتی دیگر به سود آبی ها اعلام کرد. باز هم رضاییان پشت توپ ایستاد و دوباره فرعباسی مسیر توپ را درست تشخیص داد ولی ضربه محکم و تماشایی رضاییان به گل تساوی استقلال تبدیل شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.