فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۲۰۵

ماجرای خیانت جیدون سانچو چیست

ماجرای خیانت جیدون سانچو چیست

جیدون سانچو یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل انگلستان است که به عنوان یکی از استعدادهای برجسته نسل جدید فوتبال شناخته می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

جیدون سانچو یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل انگلستان است که به عنوان یکی از استعدادهای برجسته نسل جدید فوتبال شناخته می‌شود. سانچو در 25 مارس 2000 در لندن متولد شد و عمدتاً به عنوان وینگر (هافبک کناری) بازی می‌کند. او به دلیل سرعت بالا، تکنیک برتر، و توانایی در دریبل‌زنی و خلق موقعیت‌های گلزنی شناخته می‌شود.

با وجود توافق یوونتوس با منچستریونایتد برای خرید این وینگر، جیدون سانچو ترجیح می‌دهد به چلسی برود. با وجود توافقی که توسط اکثر رسانه‌های اروپایی بازتاب داده شد، نشریه انگلیسی گاردین گزارش داده که این ملی پوش انگلیسی تصمیم دارد به چلسی برود.

یوونتوس با انتقال فدریکو کیه‌زا به لیورپول موافقت کرد تا تلاش‌های خود را برای جذب سانچو به صورت قرضی با گزینه بند خرید را افزایش دهد.

گاردین اعلام کرده البته هرگونه امید سانچو برای انتقال از منچستر به لندن، به توانایی چلسی در مذاکره با یونایتد برای معاوضه با رحیم استرلینگ بستگی دارد. هر معامله‌ای برای وینگر سابق بروسیا دورتموند با چلسی، باید شامل این باشد که استرلینگ باشگاه را ترک کند.

سانچو که فصل گذشته به صورت قرضی در دورتموند حضور داشت، نقش کلیدی در کمک به این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشت. این بازیکن 24 ساله، 21 بازی در تمامی رقابت‌ها برای دورتموند انجام داد و دوباره به منچستریونایتد بازگشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.