بشنوید: پیش بینی بازارهای مالی آخرین روزهای مردادماه در پادکست صدای بازار

حجم فایل صوتی: ۳۵.۲۳M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۱۵:۱۵ دانلود فایل صوتی

به گزارش تجارت‌نیوز ، پادکست صدای بازار محصول جدید این وبسایت یک پادکست خبری، تحلیلی است که هر هفته با پیش بینی بازارهای مالی به تحلیل و پیش‌بینی مهمترین و بزرگترین بازارهای کشور می‌پردازد. ما در پادکست صدای بازار شما را با آخرین تحولات بازارهای سکه و طلا، ارز، خودرو، مسکن، بورس و نفت همراهی کرده و کمک می‌کنیم با فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری آشنا شوید.

در پادکست صدای بازار این هفته چه خواهید شنید؟

بازارها در واپسین روزهای مردادماه چه قیمت‌هایی را تجربه خواهند کرد؟ وبسایت تجارت‌نیوز هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش کرده و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید در بازارهای سکه و طلا، ارز، بورس، خودرو و مسکن چه خبرهایی هست و پیش‌بینی قیمت‌ها در هفته آتی این بازارها چیست، شنونده پادکست صدای بازار باشید.

رکود؛ ارمغانِ سیاه دولت برای بازارها

پیش از هر چیز، زینب مختاری، دبیر سرویس بازارهای تجارت‌نیوز، موقعیت بازارها در آخرین روزهای مردادماه را مرور کرده و نمایی از وضعیت پیش روی اقتصاد ایران را برای شما ترسیم خواهد کرد.

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت نفت

نسترن فراهانی، خبرنگار تجارت‌نیوز این هفته هم با پیش‌بینی قیمت‌های جهانی نفت همراه شماست.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بازار بورس

تحولات بازار شیشه‌ای سرمایه همچنان در جریان است. روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

در هفته گذشته باز هم موضوع واردات خودروهای خارجی داغ‌ترین خبر در بازار خودرو بود. عماد جعفری، کارشناس بازار توصیه‌هایی برای مصرف‌کنندگان و خریداران این بازار دارد.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز توصیه‌هایی برای خریداران و مستاجران در این تابستان گرانِ خانه‌به‌دوشی دارد.

این هشتمین هفته است که با محصولی جدید از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز همراه شما بودیم و خوشحالیم که این هفته نیز تجارت‌نیوز را به عنوان رسانه اقتصادی خود انتخاب کردید. پادکست صدای بازار با مرور رویدادهای مالی و اقتصادی و با تمرکز بر بازارهای مالی کشور شما را در رصد بهتر گزینه‌های سرمایه‌گذاری همراهی کرده و به شما می‌گوید که پیش‌بینی‌ها چه قیمت‌هایی را در بازارهای ارز، سکه و طلا، نفت، خودرو، بورس و مسکن برای هفته آتی به ارمغان می‌آورد. اگر مایل به همکاری با یک پادکست هفتگی اقتصادی هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.