کد مطلب: ۱۳۹۹۳۰

دیوار میان استارت‌آپ‌ها و تجارت‌های رسمی کشور فروریخته است

دیوار میان استارت‌آپ‌ها و تجارت‌های رسمی کشور فروریخته است

روزگاری بود -یعنی شاید همین یکی دو سال پیش- که کسب‌وکارهای جدید و خلاقانه در جامعه، با وجود بازخورد مثبتی که میان مردم داشتند، هنوز از سوی مراجع رسمی و سنتی باور نمی‌شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این بین دیواری میان این کسب‌وکارهای نوآورانه و فضای سنتی کشیده شده بود که فرو ریختنش سخت و دشوار بود. اما این روزگار تمام شده و داستان استارت‌آپ‌ها به جایی رسیده است که مهم‌ترین و قوی‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور، برای همکاری‌های مشترک با این استارت‌آپ‌ها و فعالیت‌های نوآورانه پیشقدم شده و تلاش می‌کنند از حجم بالای مخاطبان این تجارت‌های خلاق بهره‌مند شوند.

این نشان می‌دهد در سال‌های آینده بازار اصلی تجارت ایران در حوزه الکترونیک تعریف می‌شود و همه بخش‌های تجارتی کشور ناچارند تا خود را با ابزار نوین بازار تطبیق دهند.

آلونک از نمونه استارت‌آپ‌هایی است که در این حوزه می‌تواند نماد و الگویی جذاب باشد. استارت‌آپی که امروز با بیش از ۲۳ هزار مشاور املاک در تهران همکاری دارد و بازار جذابی برای فعالیت‌های مشترک در بسیاری از بخش‌ها به‌دست آورده است.

همکاری بیش از ۳۰۰۰ آژانس املاک با آلونک، این امکان را در اختیار فعالان اقتصادی قرار داده تا با همکاری مشترک خود با این نرم‌افزار و وب‌سایت، زمینه رشد بازار خود را فراهم آورند.

بانک آینده از تازه‌ترین نمونه‌های اقتصادی رسمی است که در همکاری مشترک خود با آلونک، زمینه بهره‌برداری مناسبی را برای فعالان بازار مسکن مهیا کرده است. این بانک در همکاری مشترکی، کارت‌های ویژه‌ای در قالب ایران‌کارت آماده کرده تا مشتریان آلونک که مشاوران املاک تهران هستند، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

آلونک در دوره‌های آموزشی خود به عده‌ای از مشاوران حرفه‌ای که از شرایط ویژه آلونک بهره‌مند باشند و همکاری مناسبی داشته‌اند، این کارت‌ها را ارائه می‌کند.

این اقدام نشان می‌دهد دوران نادیده گرفتن کسب‌وکارهای تازه به پایان رسیده و دوران جدید آغاز شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.