کد مطلب: ۸۲۶۹۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

معرفی پژو ۲۰۷i شش دنده/ مشخصات هاچ‌بک جدید ایران خودرو

معرفی پژو 207i شش دنده/ مشخصات هاچ‌بک جدید ایران خودرو

اخیراً در وب‌سایت گروه صنعتی ایران خودرو، محصولی جدید با نام پژو 207i با شش دنده دستی اضافه شده است. این گزارش به معرفی هاچ‌بک جدید ایران‌ خودرو می‌پردازد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس مصوبه 574 شورای رقابت که تغییرات قیمت محصولات را در تاریخ 16 خردادماه 1402 اعمال کرد، یک محصول جدید تحت عنوان پژو 207i شش سرعته پاناروما قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر، اضافه شدن همین خودرو در وب‌سایت گروه صنعتی ایران خودرو، این نوید را می‌دهد که طی ماه‌های آینده، پژو 207i با شش دنده دستی را در خیابان‌ها خواهیم دید.

باید توجه داشت که خودروی فوق، محصول جدیدی نبوده و چندی پیش دقیقاً همین مشخصات فنی روی رانا پلاس ایران خودرو قرار گرفته بود. از طرفی احتمال اینکه طراحی ظاهری آن نسبت به 207 های دیگر دست‌خوش تغییر شود، بسیار پایین است.

معرفی اجمالی پژو 207i با گیربکس 6 سرعته دستی

پژو 207i جدید از پیشرانه نسبتاً جدیدتر ایران خودرو با نام TU5P استفاده می‌کند که نسخه بهینه‌تر TU5 قبلی است. این پیشرانه تنفس طبیعی چهار سیلندر، توانایی تولید حداکثر 113 اسب‎‌بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

ترکیب پیشرانه فوق با یک گیربکس 6 سرعته، می‌تواند چند مزیت نسبت به گیربکس‌های 5 سرعته قبلی داشته باشد. اولین و مهم‌ترین دلیل استفاده، مصرف سوخت پایین‌تر آن‌ها است. شتاب‌گیری بهتر و کاهش صدای گیربکس و پیشرانه نیز می‌تواند از دیگر مزیت‌های این گیربکس باشد. به‌دلیل کار کردن پیشرانه در دورهای پایین‌تر، صدا و مصرف پایین‌تر را برای آن به ارمغان می‌آورد.

207i شش سرعته

به‌نظر نمی‌رسد که شرکت ایران خودرو در بخش‌های ظاهری و داخلی، تفاوت‌هایی میان این خودرو و پژو 207i های دیگر قائل شود.

از جمله آپشن‌ها و امکانات رفاهی این هاچ‌بک فرانسوی- ایرانی می‌توان به کروزکنترل، دی‌لایت، ترمزهای دیسکی عقب، فرمان برقی حساس به‌سرعت همراه با کلیدهای کنترلی، نمایشگر 9 اینچی، دوربین دنده عقب، رینگ‌های آلومینیومی 14 اینچی و سقف پانوراما اشاره کرد.

قیمت پژو 207i با گیربکس 6 سرعته دستی

طبق فهرست قیمت اعلامی توسط ایران خودرو در تاریخ 17 خرداد ماه 1402، پژو 207i با گیربکس 6 سرعته دستی، به قیمت نهایی 366 میلیون و 180 هزار تومان برای مصرف‌کننده تمام خواهد شد. اما به‌دلیل اینکه این خودرو هنوز به بازار نیامده است، قیمت بازاری آن فعلاً مشخص نیست.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و جزئیات فروش خودروهای داخلی و مونتاژی می‌توانید به صفحه طرح های فروش خودرو مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.