کد مطلب: ۸۳۹۲۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت جدید محصولات بهمن موتور در تیر ماه

قیمت جدید محصولات بهمن موتور در تیر ماه

پس از جلسه شورای رقابت در تاریخ 17 تیر، سرانجام شرکت بهمن موتور، به ارائه فهرست جدید قیمت محصولات خود اقدام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فهرست قیمت محصولات شرکت بهمن موتور سرانجام پس از حدود 10 روز از اعلام قیمت‌های جدید شورای رقابت، منتشر شد. باید توجه داشت که این قیمت‌ها پس از اعمال 13 الی 16 درصد مالیات و عوارض، منتشر شده و فهرست نهایی محصولات به شمار می‌رود.

قیمت محصولات بهمن 27 تیر

سقوط قیمت‌های بازاری ادامه دارد

پیش از اعلام قیمت‌های شورای رقابت نیز بازار خودرو دچار کاهش قیمت بود. اما با اعلام قیمت پایه جدید توسط شورای رقابت از 17 تیر ماه، این کاهش قیمت‌ها شدت گرفته است. همان‌طور که در فهرست بالا به چشم می‌خورد، اختلاف قیمت کارخانه و بازار هر روز در حال کاهش است. از یک سو افزایش قیمت کارخانه و از سوی دیگر رکود بازار و کاهش پیوسته قیمت‌ها در بازار باعث این امر شده است.

بیشترین و کمترین اختلاف قیمت شامل کدام محصولات بهمن موتور می‌شود؟

بیشترین اختلاف قیمت در حال حاضر شامل دیگنیتی پرستیژ بوده که 550 میلیون تومان است. فیدلیتی هفت نفره با 472 میلیون، فیدلیتی پنج نفره با 457 میلیون و دیگنیتی پرایم با 441 میلیون تومان اختلاف قیمت در کارخانه و بازار، در مقام‌های بعدی قرار می‌گیرند.

وانت کاپرا در کمال ناباوری، 9 میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت کارخانه معامله می‌شود. وانت کارا تک کابین و دو کابین نیزبه ترتیب با 42 و 43 میلیون تومان اختلاف قیمت در رتبه دوم و سوم کمترین اختلاف کارخانه و بازار قرار می‌گیرد. اما ریسپکت پرایم تنها خودروی سواری بهمن موتور بوده که با 107 میلیون تومان اختلاف، کمترین فاصله کارخانه و بازار را شامل می‌شود.

نتیجه تجدید نظر شورای رقابت امروز اعلام می‌شود

پس از اعلام قیمت‌های 17 تیر، برخی از مونتاژکاران درخواست تجدید نظر و افزایش قیمت محصولات خود را دادند. از سوی دیگر آقای ابراهیم رئیسی دستور بازگشت قیمت‌های شورا به همان نرخ 16 اردیبهشت را صادر کرد. حال باید منتظر نتیجه جلسه امروز شورای رقابت بود تا ببینیم که این شورا از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد و قیمت محصولاتی همچون شرکت بهمن موتور تغییر خواهد داشت یا خیر.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.