حجم ویدیو: ۱۵.۰۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۹ دانلود ویدیو

پیش‌بینی قیمت دلار و طلا / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۲۸ دی

بورس در معاملات امروز روند منفی داشت. قیمت طلا روند افزایشی داشت اما قیمت دلار  و سکه نزولی بودند. بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود. به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در ادامه روند منفی روزهای گذشته با شدت بیشتری امروز نیز

بورس در معاملات امروز روند منفی داشت. قیمت طلا روند افزایشی داشت اما قیمت دلار و سکه نزولی بودند. بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در ادامه روند منفی روزهای گذشته با شدت بیشتری امروز نیز منفی بود. شاخص کل با ۲٫۳ درصد منفی کانال ۱٫۳ میلیون واحد را از دست داد. علاوه بر افت بیش از ۳۰ هزار واحدی شاخص کل و ورود به کانال یک میلیون و ۲۷۵ واحد، شاخص هم‌وزن نیز ۲٫۳ درصد منفی بود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام گفت: بازار امروز در ادامه بازار روزهای گذشته کم‌حجم‌تر و منفی‌تر بود. نبود نقدینگی باعث وضعیت حال حاضر است و تا حدودی منطقی نیز به نظر می‌رسد. با تغییر مداوم تصمیماتی که گرفته می‌شود از جمله نرخ خوراک پتروشیمی، نرخ گاز صنایع و … در کنار عدم تحقق وعده‌ها، سرمایه‌گذار مجاب به ورود پول به بازار نمی‌شود.

وی ادامه داد: گزارشات نه چندان خوب و ناامیدکننده صورت‌های ملی ۹ ماهه شرکت‌ها مزید بر علت و باعث شده خریداران برای ورود به بازار تعلل کنند.

رمزارزها

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۲ هزار دلار معامله می‌شود.

بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج‌کوین در ۱۷ ژانویه سال ۲۰۱۳ در رابطه با راه‌اندازی دوج‌کوین در توئیتر نوشت: این ارز زاییده فکر من است.

بسیاری از فعالان بازار رمزارزها تا سال‌ها بعد از انتشار دوج‌کوین این ارز را یک میم‌کوین می‌دانستند اما اخیرا مارکوس از این افراد انتقاد کرد و گفت دوج‌کوین دیگر یک شوخی نیست و به یک ارز مفید تبدیل شده است.

بعد از انتقاد مارکوس از مخالفان دوج‌کوین ایلان ماسک از او حمایت کرد و حالا هم دوج‌کوین به ارز پرداخت تسلا تبدیل شده است.

مقامات قانونی کشور کوزوو بیش از ۳۰۰ دستگاه استخراج رمزارز را مصادره کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.