حجم ویدیو: ۴۸.۳۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۹ دانلود ویدیو

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

نکات مهم خرید سکه/ انواع سکه های طلا چه ویژگی‌هایی دارند؟

زینب مختاری زینب مختاری

سکه طلا، یکی از مقاصد اصلی سرمایه‌گذاری است. با این حال اما قطعات سکه تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند و خصوصیات مختلف آنها، از هر کدام، نمونه‌ای منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری یا خرید هدیه ساخته است. اما انواع قطعات سکه چه خصوصیاتی دارند؟ روزبه صلاحی، کارشناس سکه در این ویدئو به همین سوال پاسخ داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انواع سکه طلا معمولا بسته به اندازه و قیمت آنها، مقصد سرمایه‌های کوچک و بزرگ در دست مردم هستند تا از آنها در برابر تورم و کاهش ارزش پول، حفاظت کنند. در این میان، دو سکه امامی و نیم‌سکه از پرطرفدارترین‌ها هستند. با این حال، طی یک سال گذشته و همزمان با پرواز قیمت طلا و سکه، سکه‌های ربع و گرمی هم برای مردم جذاب شده‌اند.

اما هر یک از این سکه‌ها چه خصوصیاتی دارند و باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند؟ اینها سوالاتی است که مخاطبان تجارت‌نیوز همواره در کامنت‌ها مطرح کرده و خواستار پاسخ به آن بوده‌اند. به ویژه اینکه طی یک سال گذشته انواع قطعات تقلبی هم به بازار سکه راه پیدا کرده و بسیاری از افراد را متضرر کرده است. از همین رو، تجارت‌نیوز برای پاسخ به این سوالات، یک سلسله ویدئوی آموزشی تدارک دیده که در آن روزبه صلاحی کارشناس رسمی سکه طلا، نکات مهم امنیتی را برای خریداران توضیح می‌دهد.

این، نخستین بخش از ویدئوهای آموزشی برای خرید سکه است که به شناسایی خصوصیات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد انواع سکه می‌پردازد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.