حجم ویدیو: ۴۱.۹۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۸:۴۳ دانلود ویدیو

در میزگرد تجارت‌نیوز با حضور فعالان صنعت ارز دیجیتال بررسی شد:

صرافی‌های رمز ارز مشمول چه قوانینی هستند؟ / تداوم ابهام‌ها در مورد لایحه دولت

سینا مناجاتی‌پور سینا مناجاتی‌پور

در کنار بحث امنیت صرافی‌ها، وجود قوانین جامع و پویا در این فضا، بخش مهمی از نیاز کاربران و صرافی‌ها را تشکیل می‌دهد. تجارت‌نیوز در میزگردی با حضور امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس به این موضوع پرداخته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به اینکه بحث‌های قانونی مربوط به صرافی‌های رمز ارز هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است، آیا قانونی که صرافی‌های ارز دیجیتال را ملزم به رعایت استانداردهای امنیتی کند وجود دارد؟

امید امین‌زاده رئیس هیات‌مدیره صرافی آبان تتر و بردیا احمدنیا هم‌بنیانگذار و مدیر عملیات ولکس، با حضور در میزگرد تجارت‌نیوز در مورد همین موضوع، قوانین موجود برای صرافی‌های رمز ارز و اهمیت وجود چارچوبی پویا و شفاف به گفتگو پرداخته‌اند.

به نظر آن‌ها صرافی‌های رمز ارز از شفافیت مناسبی برخوردار هستند. فعالین حوزه صرافی ارز دیجیتال انتظار دارند، نهادهای ناظر، تصمیمات مناسب‌تری نسبت به این حوزه اتخاذ کنند. 

در ویدئویی که در پیوست آمده، بخش ششم میزگرد تجارت‌نیوز را در مورد فعالیت صرافی‌های رمز ارز ایران، با حضور امین‌زاده و احمدنیا مشاهده می‌کنید.

بخش‌های پیشین این گزارش را در بخش پست‌های ویدیویی تجارت‌نیوز مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر گزارش نگرانی‌ها از مصوبات و برنامه‌های رمزارزی دولت و مجلس را بخوانید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.