حجم ویدیو: ۱۲.۷۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۰ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چه زمانی همستر کامبت تبدیل به پول می‌شود؟

نوید ایران‌بهار نوید ایران‌بهار

این روزها کاربران بسیاری مشغول انجام بازی همستر کامبت هستند؛ اما پرسش اساسی اینجاست که چه زمانی این سکه‌های مجازی تبدیل به پول می‌شوند؟ و آیا قیمت آن قابل توجه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، ضربه زدن‌های بی‌پایان به صفحات تلفن‌های همراه به امید کسب درآمد این روزها میان بسیاری از کاربران تلگرام متداول شده است. اما لازم است توجه داشته باشیم که تبدیل شدن این سکه‌های مجازی به پول، نیازمند لیست شدن آن در صرافی‌های ارز های دیجیتال است؛ بر اساس نقشه راه منتشر شده در وبسایت رسمی این پروژه در ماه جولای 2024 یعنی در بازه زمانی اواسط تیر تا اواسط مرداد توکن همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهد شد. پس از این لیست شدن است که کاربران می‌توانند با انتقال توکن‌های خود به صرافی‌ها شروع به معاملات با این سکه‌های مجازی کنند.

قیمت احتمالی همستر کامبت

آنچه باعث امیدواری بسیاری از کاربران شده امکان سرنوشت مشابه نات کوین و این بازی است؛ قیمت نات کوین در ابتدای لیست شدن خود در صرافی‌ها ۰.۰۰۶۸ دلار اعلام شد. نات کوین در نهایت توانست به رکورد قیمت 0.02 دلار برسد.
باید توجه داشت که تکرار این موضوع در خصوص همستر کامبت ممکن است هرگز به وقوع نپیوندد و درنتیجه باید منتظر ماند تا پس از لیست شدن همستر در صرافی‌ها قیمت آن مشخص شود.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.