خبر مهم:

حجم ویدیو: ۳۱.۹۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۱ دانلود ویدیو

حمید اسدی، حقوقدان و کارشناس اقتصادی، در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» بررسی کرد:

طلا و سکه بخریم یا صندوق طلا؟

طلا و سکه بخریم یا صندوق طلا؟ این سوالی‌ است که اغلب دارندگان سرمایه‌های خرد در بحبوحه رکود یا نوسانات بازارها می‌پرسند. حمید اسدی، کارشناس اقتصادی، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، سرمایه‌گذاری در طلا را سودبخش دانسته و به این سوال پاسخ داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار طلا و سکه از دیرباز مقصد نقدینگی سرمایه‌گذاران سنتی بوده است. با این حال اما طی سال‌های اخیر، این بازار با نوسانات زیادی مواجه شده و طرفداران خود را نسبت به سرمایه‌گذاری در این بازار مردد کرده است. اگرچه بررسی‌ها نشان می‌دهد این بازار هنوز هم در صدر مقاصد سرمایه‌گذاری است اما به‌تازگی در شکلی نوین در قالب صندوق‌های طلای بورسی به طرفداران خود سود می‌دهد.

حمید اسدی، حقوقدان و کارشناس بازارهای مالی، در سومین بخش از گفت‌وگوی اینستاگرامی با تجارت‌نیوز به این سوال پاسخ داده است که «آیا باید طلا و سکه خرید یا صندوق طلا؟»

گفتنی‌ است بخش نخست این گفت‌وگو را می‌توانید در صفحه تجارت‌تی‌وی با عنوان «سرنوشت سرمایه گذاری در دولت چهاردهم/ بازارها بعد از انتخابات رشد می‌کنند؟» مشاهده کنید.

همچنین بخش دوم این گفت‌وگو نیز با عنوان «چشم‌انداز قیمت دلار و مسکن پس از انتخابات ریاست جمهوری/ چرا بازارها از سرمایه گذار خالی شدند؟» در صفحه تجارت‌تی‌وی قابل مشاهده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.