حجم ویدیو: ۵۹.۹۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۳۱ دانلود ویدیو

حمید اسدی، حقوقدان و کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با «تجارت‌نیوز» بررسی کرد:

چشم‌انداز قیمت دلار و مسکن پس از انتخابات ریاست جمهوری/ چرا بازارها از سرمایه گذار خالی شدند؟

بازارهایی مانند مسکن، سرمایه و طلا می‌توانند در کنار سودآوری برای سرمایه‌گذاران، چرخه بزرگ اشتغال را نیز در اقتصاد ایران به حرکت درآورند. با این حال اما دیرزمانی‌ست که بازارهای مالی و سرمایه‌ای از سرمایه‌گذار خالی شده‌اند. حمید اسدی، حقوقدان و کارشناس اقتصادی در گفت‌وگوی اینستاگرامی با تجارت‌نیوز، دلایل قهر سرمایه‌گذاران با بازارها را بررسی و چشم‌انداز قیمت دلار و مسکن را پس از انتخابات ریاست جمهوری ترسیم کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای دولت ابراهیم رئیسی به این سو، وضعیت سرمایه‌گذاری رو به وخامت گذاشته است. این روند به‌ویژه در پی تشدید سیاست‌های انقباضی دولت و بانک مرکزی رخ داد و کشتی سرمایه‌گذاری را به گل نشاند.

حمید اسدی، حقوقدان و کارشناس اقتصادی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با تجارت‌نیوز، به بررسی وضعیت بازارهای مالی و سرمایه‌ای در سایه انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است. گزارش پیش رو بخش دوم این گفت‌وگوی بلند است که در آن، به بررسی عوامل رکود بازارها پرداختته و چشم انداز قیمت دلار و مسکن پس از انتخابات بررسی شده است.

بخش نخست این گفت‌وگو را می‌توانید در صفحه تجارت‌تی‌وی با عنوان «سرنوشت سرمایه گذاری در دولت چهاردهم/ بازارها بعد از انتخابات رشد می‌کنند؟» مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.