فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۷۷۴

تقی‌آزاد ارمکی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه، در گفت‌گوی ویدئویی با برنامه مقتصاد «تجارت‌نیوز»:

همه ما به جای اقتصاد درگیر مقتصاد هستیم

سراپای کشور را هم که پول بریزید، همه را چپاول می‌کنند / جمهوری اسلامی برای ادامه حیات باید به توسعه برگردد/ تولید ملی یک ایدئولوژی غلط است / مردم کار خودشان را می‌کنند و با حاکمیت کاری ندارند/ همه ما در بازاریم مردم ما مشکل ندارند وگرنه تا به الان همه چیز را خراب کرده بودند/ اکثر رئیس بانک‌ها در نهایت دزد از آب درمی‌آیند

حجم ویدیو: ۳۳۰.۴۲M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۵۰:۱۸ دانلود ویدیو

تقی آزاد ارمکی گفت: وقتی ما اقتصاد نداریم از استاد دانشگاه تا روحانی و رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، همه درگیر مقتصاد هستیم. یعنی اقتصادی نیستیم اما منفعت اقتصادی می‌بریم. اهل ریسک سرمایه نیستیم اما سود سرمایه می‌بریم. دنبال پول‌اندوزی هستیم تا ثروت‌اندوزی. لازمه ثروت‌‌اندوزی نیز بورژوازی ملی است. نه کبرا و صغرا و حسن و اکبر و پاسدار و روحانی و پزشک و همه. این‌ها بورژوازی نیستند این‌ها مقتصاد هستند و تبدیل آن به اقتصاد، واگذاری کار به بورژوازی ملی است.

به گزارش تجارت نیوز،

تقی‌ آزاد ارمکی، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، در این قسمت از برنامه مقتصاد میهمان تجارت‌نیوز بود و در رابطه با واکنش جامعه به مباحث اقتصادی، وضعیت امروز اقتصاد ایران، فرایندهای تولید و... سخن گفته است. ویدئو کامل این مصاحبه را تماشا کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.