فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۳۶۸۹۷

آمادگی سازمان میوه و تره‌بار تهران برای عرضه مستقیم خرمای شادگان

آمادگی سازمان میوه و تره‌بار تهران برای عرضه مستقیم خرمای شادگان

معاون فرماندار شادگان گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای خرید و عرضه مستقیم خرما در کلانشهر تهران اعلام آمادگی کرده است.

نعمت‌اله آلبوغبیش از اعلام آمادگی سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران برای خرید و عرضه مستقیم محصول خرما در کلانشهر تهران خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای تحقق شعار سال ۹۶ اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اتخاذ شده است.

معاون فرماندار شادگان بیان کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران به منظور معرفی تولیدات خاص استان خوزستان و کمک به توسعه بازار آن در نظر دارد نسبت به اختصاص موقت حق بهره‌برداری کوتاه‌مدت از اماکن عرضه مستقیم تک‌محصولی برای محصول خرما یا انواع فرآورده‌های خرما به تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان واجد شرایط با تسهیلات و شرایط آسان اقدام کند.

وی، ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی به کلیه تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان واجد شرایط یادآور شد: متقاضیان عرضه مستقیم محصولات خرما در کلانشهر تهران می‌توانند با به همراه داشتن اسناد مثبته که به تائید مراجع ذی‌صلاح رسیده باشد، به منظور بهره‌مندی از امکانات و شرایط و تسهیلات فراهم شده برای اختصاص اماکن عرضه مستقیم تک‌محصولی به سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران مراجعه کنند.

آلبوغبیش ابراز امیدواری کرد: با عرضه مستقیم انواع فرآورده‌های محصول خرما در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران گام اساسی در جهت بازاریابی داخلی این محصول برداشته شود.

معاون فرماندار شادگان در ادامه بیان کرد: ۳۷ درصد نخیلات استان و هفت درصد نخیلات کشور در شادگان واقع شده و به عبارتی دیگر ۲۸ درصد تولیدات خرمای استان و پنج درصد خرمای کشور در این شهرستان تولید می‌شود و در صورت تامین آب کافی و مناسب تأثیر به سزایی در کمیت و کیفیت این محصول و کلیه محصولات کشاورزی منطقه خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.